Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Blir så trist, har 40 års dag og feiringen består av en tur ut på dolly dimples med barna. Ingen har ringt utenom min mor og bror Sånn er vel livet uten venner og familien langt borte. Lyver på jobben for jeg syns det er så flaut å ikke ha en skikkelig fest som de fleste andre har. Snakk om patetisk Anonymous poster hash: 1c29e...379
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Klokken er ikke 10 en gang. La nå folk få tid til å stå opp før du klager. Jeg er vant til at det blir ringt på kvelden. Jeg feiret også 40 års dagen min med mannen og ungene. Koselig det. Anonymous poster hash: 2ec05...35b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Forresten gratulerer med dagen. Du kunne jo ordnet fest og invitert folk fra jobben din. Anonymous poster hash: 2ec05...35b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Du må jo invitere eller finne på noe annet gøy om du vil ha feiring. De færreste voksne får vel selskap eller liknende arrangert av andre. Anonymous poster hash: c7171...913
Gjest Antarctica Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 (endret) Blir så trist, har 40 års dag og feiringen består av en tur ut på dolly dimples med barna. Ingen har ringt utenom min mor og bror Sånn er vel livet uten venner og familien langt borte. Lyver på jobben for jeg syns det er så flaut å ikke ha en skikkelig fest som de fleste andre har. Snakk om patetisk Anonymous poster hash: 1c29e...379 Hva med å be dem i stedet for å lyve...? Endret 11. juli 2016 av Pashla
*Miss Marple* Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 Har du bursdag i dag? Gratulerer med dagen! Så er jeg enig med hun som sier at det er litt tidlig å være skuffet alt nå. Husk at det er ferietid og mange ikke har startet dagen engang. Og vil du ha selskap eller fest må du nok arrangere det selv. Når man er voksen er det vel sjelden at noen lager selskap til en?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 Du må arrangere selv! Gratulerer med dagen! Anonymous poster hash: 06f41...2d0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 Tror ikke jeg kjenner nok en dom har fått selskap i gave, de arrangerer selv. Du kan jo også invitere til fest om du ønsker fest... Jeg ble 40 i fjor og feiret med mann og barn, for jeg ønsker ikke fest. Flere jeg kjenner har gjort det samme. Det er ikke alle som trommer sammen til kjempekalas selv om de har bursdag altså, jeg har aldri vært flau for å si at jeg hadde en koselig og rolig feiring med mann og barn. Skjønner ikke hvorfor du må lyve... Anonymous poster hash: 9e956...76f
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 Gratulerer med dagen 😄 Inviter venner selv. Jeg har aldri opplevd at noen har stellet i stand fest for meg. Gå på Dolly's med barna i dag, og inviter folk til helga. "Hei folkens. Jeg fylte 40 (😳) på mandag, og ville benytte anledningen til å samle dere. Klar på fredag klokka 20?" Anonymous poster hash: 35c17...0b8
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #10 Skrevet 11. juli 2016 Du må jo invitere til selskap selv om du vil ha gjester. Ta ferien hjemme hos familien og ha selskap der! Inviter noen jenter hjem? Folk fra jobben? Naboer? Anonymous poster hash: 5ff0f...75b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 Gratulerer med dagen! 🎉💞 Har ikke opplevd overraskelses 40-årslag, kun at jubilanten selv har stelt i stand til fest. Men jeg vet hvordan du har det. Føler meg alltid litt ensom og glemt på slike dager. Blir snart 40 og vurderer frem og tilbake om jeg skal arrangere en skikkelig 40-årsdag eller ikke. 😊 Anonymous poster hash: 0fae4...901
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #12 Skrevet 11. juli 2016 Alle dere som sier hun må arrangere bursdag selv. Vel, det er ikke så lett når man ikke har venner eller familie, hvem skal man invitere da? Gratulerer så mye med dagen hi Håper du får en fin dag sammen med ungene dine Anonymous poster hash: f56fb...f65
Gjest Antarctica Skrevet 11. juli 2016 #13 Skrevet 11. juli 2016 Alle dere som sier hun må arrangere bursdag selv. Vel, det er ikke så lett når man ikke har venner eller familie, hvem skal man invitere da? Gratulerer så mye med dagen hi Håper du får en fin dag sammen med ungene dine Anonymous poster hash: f56fb...f65 Det var jo ikke problemstillingen her. Hun vil gjerne ha fest, men de folka hun faktisk kjenner ber hun ikke. I stedet lyver hun for dem (vet ikke helt hvordan, men kanskje med å si "jeg skal ikke feire, det blir så stress", eller "ungene og jeg vil helst bare på Dollys"). Dette er ikke en som ikke kjenner en sjel. Helt annen problemstilling (men lag gjerne en tråd om det.)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #14 Skrevet 11. juli 2016 Det var jo ikke problemstillingen her. Hun vil gjerne ha fest, men de folka hun faktisk kjenner ber hun ikke. I stedet lyver hun for dem (vet ikke helt hvordan, men kanskje med å si "jeg skal ikke feire, det blir så stress", eller "ungene og jeg vil helst bare på Dollys"). Dette er ikke en som ikke kjenner en sjel. Helt annen problemstilling (men lag gjerne en tråd om det.) Leste du ikke innlegget hennes eller "Sånn er vel livet uten venner og familien langt borte." Anonymous poster hash: f56fb...f65
Gjest Antarctica Skrevet 11. juli 2016 #15 Skrevet 11. juli 2016 Leste du ikke innlegget hennes eller "Sånn er vel livet uten venner og familien langt borte." Anonymous poster hash: f56fb...f65 Ok, da leste jeg vel at glasset var halvfullt, da, ettersom hun har noen kolleger hun velger å ikke invitere.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #16 Skrevet 11. juli 2016 Kollegaer bor ikke nødvendigvis i samme by null venner her og null familie. Anonymous poster hash: 1c29e...379
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #17 Skrevet 11. juli 2016 Kanskje du bør la det 40-ende året ditt være året hvor du sier ja til ting, nye hobbyer, nye reiser, inviterer folk med på ting osv, slik at du får en flott 41 års dag? Anonymous poster hash: c73cf...1ff
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #18 Skrevet 11. juli 2016 Jeg kjenner meg igjen HI. Jeg har også noen folk på jobben, men de bor type 4 mil unna pga at jeg pendler... Så om jeg skulle hatt selskap her hjemme så måtte jeg hatt muligheter for overnatting. Det har jeg ikke. De hadde garantert ikke kommet hit pga lang reisevei. En mulighet er å samle kolleger i byen som vi jobber i for å gå ut og spise, men det blir jo ikke det samme. Man vil jo gjerne invitere folk hjem. Så jeg tenker at jeg må skaffe venner her jeg bor. Ikke så lett når man passerer 40 Anonymous poster hash: b7f01...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå