Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Jeg tror jeg har gått gjennom livet innpakket i en rosa sky. Det dukker stadig opp tråder her med problemstillinger jeg aldri har hørt om. Er det flere med meg som reagerer på det? Jeg kan nevne de jeg kommer på: Det er ekkelt og uhygienisk å gå barbeint inne. Det er et stort problem hvordan man skal kvitte seg med brukte bind og tamponger (noen går faktisk med dem i veska til de kommer hjem). Det er et stort problem å finne ut hvor mange is det er greit for barna å få iløpet av ferien. Om man ikke gir barna full middag med grønnsaker hver dag er man lat. Lar man barna bruke iPad ol på reise skaper man kjedelige og late barn. Har man barna for mye/for lite i barnehagen er det skadelig og man setter seg selv foran barnets beste. Det er helt krise å drikke et glass vin når det er barn i nærheten, enten de sover eller er våkne. Det er livsviktig å være kjørbar til enhver tid. Pluss sikkert mye til som jeg ikke kommer på. Noen som har noe å tilføye? Det er jammen ikke rart at unge mødre kjenner på presset om å være perfekt. Anonymous poster hash: 6ee59...1d4
Gjest Antarctica Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Jeg tror jeg har gått gjennom livet innpakket i en rosa sky. Det dukker stadig opp tråder her med problemstillinger jeg aldri har hørt om. Er det flere med meg som reagerer på det? Jeg kan nevne de jeg kommer på: Det er ekkelt og uhygienisk å gå barbeint inne. Det er et stort problem hvordan man skal kvitte seg med brukte bind og tamponger (noen går faktisk med dem i veska til de kommer hjem). Det er et stort problem å finne ut hvor mange is det er greit for barna å få iløpet av ferien. Om man ikke gir barna full middag med grønnsaker hver dag er man lat. Lar man barna bruke iPad ol på reise skaper man kjedelige og late barn. Har man barna for mye/for lite i barnehagen er det skadelig og man setter seg selv foran barnets beste. Det er helt krise å drikke et glass vin når det er barn i nærheten, enten de sover eller er våkne. Det er livsviktig å være kjørbar til enhver tid. Pluss sikkert mye til som jeg ikke kommer på. Noen som har noe å tilføye? Det er jammen ikke rart at unge mødre kjenner på presset om å være perfekt. Anonymous poster hash: 6ee59...1d4 Det er uansvarlig å ta toget uten setebelter Barn på reise må helst bevege seg mindre enn voksne Røyking er jevngodt med overlagt mord og alle som røyker har selv bedt om å mobbes Dyr er like mye eller mer verd som mennesker i visse symbolske situasjoner, men de som selv har dyr kan godt reise fra dem i ukevis uten å få reaksjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå