Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Er eksperter på livmortappen rett før fødsel? Jeg har kjent litt etter om dagen. Var også til undersøkelse på fredag. Da sa hun at jeg var moden og tappen sentrert.. Men i går så har tappen flyttet seg lengere bak og nesten helt umulig å nå ?? Merkelig... Trodde det skulle være omvendt. At jeg skulle kunne nå den lettere og at den var rett frem når det nærmet seg fødsel. Hva skjer med tappen min? Og er det mulig at den kan være sentrert for så å bli mindre moden igjen? Anonymous poster hash: 1a9b3...8b2
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Håper du bruker hansker når du kjenner etter.... Skjønner ikke hvorfor man skal fikle oppi der selv. Anonymous poster hash: 9afe0...fa4
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Håper du bruker hansker når du kjenner etter.... Skjønner ikke hvorfor man skal fikle oppi der selv.Anonymous poster hash: 9afe0...fa4 Takk for svar nå fikk jeg vite alt jeg lurte på ... Jeg steriliseres hendende mine så bli nok renere enn hansker også filler man oppi der selv fordi man er over seg av nyskjerrighet. nå fikk du svar på det du også lurte på .. Anonymous poster hash: 1a9b3...8b2
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Takk for svar nå fikk jeg vite alt jeg lurte på ... Jeg steriliseres hendende mine så bli nok renere enn hansker også filler man oppi der selv fordi man er over seg av nyskjerrighet. nå fikk du svar på det du også lurte på .. Anonymous poster hash: 1a9b3...8b2 Oysann.. Noen skrivefeil her, men du skjønner nok hva jeg mente. Anonymous poster hash: 1a9b3...8b2
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Ja jeg skjønner nysgjerrigheten absolutt. Men jeg skjønner ikke at man er så nysgjerrig at man utsetter seg selv og baby for infeksjon. Fødsel skjer ikke noe raskere fordet. Jeg leser du steriliserer hendene men allikevel. Man skal ikke tulle med slikt. Anonymous poster hash: 9afe0...fa4
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 Ja jeg skjønner nysgjerrigheten absolutt. Men jeg skjønner ikke at man er så nysgjerrig at man utsetter seg selv og baby for infeksjon. Fødsel skjer ikke noe raskere fordet. Jeg leser du steriliserer hendene men allikevel. Man skal ikke tulle med slikt. Anonymous poster hash: 9afe0...fa4 Men sex er greit å ha helt til termin? Anonymous poster hash: b052c...e62
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 Den skal bli "helt avflatet" sa min jordmor. Jeg ble sjekket etter en uke med maserier og da sa hun jeg var helt moden, avflatet og hadde 2-3 cm åpning Anonymous poster hash: 7fb42...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå