Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Noen som har erfaringer? Jeg tenkte å begynne med rockeringen som har lagt og støvet ned litt for lenge nå🙈 Magen er blitt mer og mer bolledeigaktig, selv om jeg bare har noen trivselskilo for mye.. Nå er jeg ute etter litt erfaringer og inspirasjon😊 Gjerne før og etter bilder om dere har det! Jeg har tatt før-bilde, slik at jeg har noe og sammenligne med. Hvor lang tid tok det før dere merket forskjell? Og hvilken vekt på ringen brukte dere? Har en på 1,7 kg nå, og tenker jeg skal kjøpe meg en tyngre etterhvert😊 Anonymous poster hash: a84b9...f0e
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Jeg har også en slik ring som støver ned, kanskje jeg skal hive meg på? Husker ikke hvor tung den er..Men husker hvor vondt det gjør bolledeig her og.. følger du noe program? Anonymous poster hash: 823cb...c78
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Jeg har også en slik ring som støver ned, kanskje jeg skal hive meg på? Husker ikke hvor tung den er..Men husker hvor vondt det gjør bolledeig her og.. følger du noe program? Anonymous poster hash: 823cb...c78 Jaa, gjør det!!😀 Følger ingen program, men tips meg gjerne om du vet om noe😊 Gjør litt vondt de første dagene ja🙊 Anonymous poster hash: a84b9...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå