Gå til innhold

Renselse etter fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, fødte for 12 dager siden, og har de siste dagene opplevd at blødningen ble plutselig sterkere og at lukten endret seg og lukter litt mer stramt på en måte. Nå i natt kom det ut noe som liknet på en slimhinne bit.. Tenker jo med en gang det verste, en infeksjon, men samtidig så har jeg ikke feber eller magesmerter. Skal ringe fastlegen så snart de åpner, men lurer på om noen har erfaring på dette området? Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter å pumper og leste gjennom informasjonsbrosjyrene fra Riksen. Der stør det at det 10-14dager etter fødsel kan komme en frisk restblødning som avtar raskt. (Blødningen før dette skal være mer brunlig).

Dersom du er usikker ville jeg ringt barselavd. der du fødte, de har ansvar for deg i 14.dager.

Krysser fingrene for at alt er bra :)

Skrevet

Det lukter strammere enn en mens selv om de fleste jordmødrene jeg har snakket med påstår det, så det trenger ikke å være noe galt selv om det lukter mer enn mens.

Anonymous poster hash: f250a...d44

Skrevet

Det er helt vanlig at du plutselig får en kraftigere blødning igjen, det er skorpen som har falt av såret etter morkaka

Anonymous poster hash: fec4b...19a

Skrevet

Hos meg luktet renselsen som sur melk. Hadde ikke infeksjoner.... var ikke forberedt på det.

Anonymous poster hash: e1fe6...1be

Skrevet

Jeg blødde "kattemat" i 12 uker. Sorry, hæslig, men det lukta seriøst heeeelt jævlig. Kom blodklumper på størrelse med golfballer og noe som minnet om baconstrimler. Ikke noe som var unormalt - men gud så uforberedt jeg var på hvor ille renselsen egentlig var! Æsj!

Anonymous poster hash: bcaa8...5b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...