Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Er deprimert i flere dager før. Har ingen venner/bekjente, så får nesten ingen gratulasjoner. Og ennå mindre gaver.... Dum ting å reagere på, men veldig veldig vondt... :// Anonymous poster hash: 1a324...5b0
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Samme her. Får noen få gratulasjoner på Face og gave av mann og barn. That's it. Anonymous poster hash: 4ab25...513
megmegmeg Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Hater det jeg også. Liker ikke å være "midtpunktet".. Liker ikke å få gaver heller.. Føler meg kjempesær
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Samma her. Har én venninne og bor uten min egen familie. Å ha "selskap" med svigerforeldre og en enslig svigerinne er enda mer deprimerende enn å ikke feire. Snart har jeg rund dag. Og da er det så pinlig å ikke ha fest/selskap. Men jeg kan ikke ha selskap.. Har jo ingen å invitere. Og jeg skulle så gjerne hatt noen jeg kunne invitere. Men jeg har flyttet hele mitt voksne liv. Er ikke bare bare å få venner i voksen alder. Anonymous poster hash: b908d...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå