Gå til innhold

Er det jeg som har dårlig luktesans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns tilstadighet jeg leser om ting som visstnok stinker helt forferdelig, søppelbøtter på do, bleiebøtter (som blir tømt hver dag). Folk som ofte kjenner at andre mennesker stinker, (det gjør jeg svært sjelden), hund inne stinker osb. Men jeg har luktesans altså, kan lukte om noe har baylies i kaffen sin, om mannen har drukket en øl, om barnet har vondt i halsen osb. Men jeg blir jo helt paranoid av alle innleggene om alt som stinker. Tenk om det virkelig stinker her i huset også vet jeg det ikke!!! Vi har både søppelbøtte på badet, hund og jeg dusjer bare annenhver dag.

Anonymous poster hash: d6bd1...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en del her inne som lider av bakteriefobi og vaskemani.

Anonymous poster hash: d4dac...7c6

Skrevet

Det er en del her inne som lider av bakteriefobi og vaskemani.

Ja, det tror jeg også, men det er jo til å bli psyk av, å lese om alt damene her inne legger merke til hos andre.

Skrevet

Haha, det har jeg tenkt på også. Ikke minst de som lukter på lang avstand at man bruker skyllemiddel og parfymert bodylotion.

Men å dusje en gang i uken uten såpe, da lukter man visst bare deilig.

Mange problemstillinger finner man kun her inne så jeg tror du kan ta det helt med ro. Hverken du eller huset ditt lukter nok ille.

Skrevet

Haha, det har jeg tenkt på også. Ikke minst de som lukter på lang avstand at man bruker skyllemiddel og parfymert bodylotion.

Mange problemstillinger finner man kun her inne så jeg tror du kan ta det helt med ro. Hverken du eller huset ditt lukter nok ille.

Skyllemiddel er ikke mulig å unngå lukten av!?!

Skrevet

Enda mer festlig med hun som påsto hun hadde så god luktesans at hun kunne lukte hvem som dusjet om morgenen og hvem som dusjet om kvelden/annenhver dag...

Skrevet

Tja, det kommer vel an på både hvilket skyllemiddel du bruker og hvor lang avstanden er vil jeg tro.

Skrevet

Enda mer festlig med hun som påsto hun hadde så god luktesans at hun kunne lukte hvem som dusjet om morgenen og hvem som dusjet om kvelden/annenhver dag...

Ja, skulle likt å utsette henne for en test for den påstanden😂.

Skrevet

Lukter det på avstand bruker man for mye. Eller bruker et veldig parfymert.

Det er Ikke mange ganger jeg har reagert på at noen bruker for mye av det. Kanskje jeg også har dårlig luktesans 😱😱😱

Skrevet

Lukter det på avstand bruker man for mye. Eller bruker et veldig parfymert.

Det er Ikke mange ganger jeg har reagert på at noen bruker for mye av det. Kanskje jeg også har dårlig luktesans 😱😱😱

Ha ha ha jeg har superdårlig luktesans😀😀 men skyllemiddelparfyme og sigarettrøyk lukter jeg på lang avstand ☺

Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke kan lukte om det ligger et brukt bind i søppelbøtta! Skjønner ikke hvor alle lukter alt hen. Foruten skyllemiddel, det lukter død og fordervelse!

Anonymous poster hash: c06f5...83a
Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke kan lukte om det ligger et brukt bind i søppelbøtta! Skjønner ikke hvor alle lukter alt hen. Foruten skyllemiddel, det lukter død og fordervelse!

Anonymous poster hash: c06f5...83a

Nei sant? Skulle likt å lånt en av disse supernesene en gang. Bare for å sjekke om det er så gruuuusomt som de skal ha det til.

Gjest Trøfler
Skrevet

Eller hun som mente hun kunne lukte om folk hadde sovet i sengetøy som ikke ble byttet hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...