Gå til innhold

Fødsel eller modning?


BabyBrunvær2016

Anbefalte innlegg

Hei :) 
Jeg er i uke 34 med min første og i går lakk det vann nok til at jeg gikk og fant et bind og satt i trusa. I natt hadde jeg halsbrann, noe jeg er vant med og det varte i 4 timer. Jeg klarer ikke finne noe som hjelper noe særlig.

Jeg har i hele dag vært uvel og kvalm, samt hatt menssmerter. Jeg ringte fødeavdelingen for å høre, de sa jeg skulle ringe tilbake hvis det ble verre. De lurte også på hvor ofte disse menssmertene kom. Jeg har siden da kjent at de kommer 5-10 min fra hverandre. Jeg går mye på do også for tiden. Jeg har ikke blødd noe enda, men har hatt lett vannavgang noen ganger i uka i 2 uker nå. Jeg har også en del smerter på venstre siden av magen og i hoftene. Det stikker i kjeden til tider også.

Jeg har vært dritsliten i hele dag og ønsket å sove hele dagen. Jeg orker nesten ingenting og må fort sette meg ned igjen etter å ha gjort noe som helst. 
Jeg kan også si det at jeg aldri har hatt regelmessig menstrasjon og gikk 1 år uten mensen, uten at jeg gikk på noe som helst. Det er nok med liv å kjenne heldigvis.

 

Jeg lurer egentlig på om det er nok til å ringe fødeavdelingen igjen eller vente til jordmortimen jeg har på tirsdag?

Jeg lurer også på om dette er det som kalles kynnere eller om det er noe mer? Er fødselen i gang allerede nå?

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du testet at det er vann? En skal vel ikke gå med mistanke om vannavgang uten å sjekke det på føden? Tenker pga fare for infeksjoner.. Men er ikke uvanlig å ha urinlekkasje mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet at det er vann? En skal vel ikke gå med mistanke om vannavgang uten å sjekke det på føden? Tenker pga fare for infeksjoner.. Men er ikke uvanlig å ha urinlekkasje mot slutten.

Har ikke testet det, nei. Men det lukter ingenting og jeg kjenner bare jeg blir våt, ikke at jeg tisser på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkinga er nok baby'n som treffer nerver, enten med hodet, eller at hun/han sparker nedover. Det har jeg hatt mye av selv😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortalt føden at du tror du lekker vann? Det må du!

 

Anonymous poster hash: 47b85...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fortalt føden at du tror du lekker vann? Det må du!

 

Anonymous poster hash: 47b85...b17

Nei har ikke sagt det. Skal til jordmor i morgen, så skal fortelle det da. Hun sa det ikke var noe farlig sist jeg var der da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig at du informerer om vannet:) 

jeg er også i uke 34^^ har masse mensensmerter og stikkinger jeg å, men ingen vann her... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elsk0

Rundt da jeg begynte å få veldig tynt flytende utflod. Ja, så tynt så man skal tro det er fostervann eller urin.

 

Har også lekket litt fostervann, men det var lyst rosa og luktet søtt.

 

Tror ikke du har noe fødsel på gang, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ja fortalte jordmor, men hun sa at det gjerne ikke var nok til å være farlig. Mulig det er utflod også ja. Den lille kan godt vente noen uker til synes jeg :) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ja fortalte jordmor, men hun sa at det gjerne ikke var nok til å være farlig. Mulig det er utflod også ja. Den lille kan godt vente noen uker til synes jeg :) Takk for svar!

Bra du fikk sjekket med jordmor :)

 

 

Anonymous poster hash: 6413e...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...