Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Skal ut og kjøpe sekk til førsteklassingen i morgen! Hun skal være med, og gleder seg. Står mellom beckmann og bergans 2go. Hva bør jeg se på når hun prøver sekkene? Er redd for at hun vil falle for tegningene på beckmannsekkene, og ikke være så opptatt av om sekken passer henne.. Anonymous poster hash: 127b5...67d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 La nå ungen velge den sekken hun selv vil ha! De fleste slike sekker er da bra nok til et barn. Hvorfor lage problem og diskusjon av noe så trivielt? Anonymous poster hash: 84b3a...14e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Om hun faller for tegningen på beckmannsekken så la henne få den sekken. De er veldig gode sekker, og om hun liker utseende så er jo det bare bra Anonymous poster hash: 076cc...d25
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Bergans. De er suverene i kvalitet og du slipper de barskog tegningene dom gjør at sekken må byttes tidligere enn nødvendig. Samt så har nesten alle Bechmans, er minst 2-3 av hvert design i hver klasse. Sist, men ikke minst; på Bergans har du glidelåser, drikkeflaske på utsiden og slipper disse snorene og løypene for å åpne og lukke. Anonymous poster hash: 1e640...3b5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Det viktigste er da at ungen er fornøyd. Alle mine fire barn har "falt for tegningene" på beckmann og vært strålende fornøyd med sekken. De er gode på ryggen, har utvendig lomme til drikkeflaske osv. Fungerer helt supert frem til det er vanlig å bytte i tredje/fjerde klasse Skikkelig tunge sekker og mye bøker så bærekomfort og riktig passform til hvert enkelt barn trenger du ikke tenke på før neste størrelse sekk. Alle førsteklassinger kan bruke beckmann Anonymous poster hash: 1dee3...871
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Bergans. De er suverene i kvalitet og du slipper de barskog tegningene dom gjør at sekken må byttes tidligere enn nødvendig. Samt så har nesten alle Bechmans, er minst 2-3 av hvert design i hver klasse. Sist, men ikke minst; på Bergans har du glidelåser, drikkeflaske på utsiden og slipper disse snorene og løypene for å åpne og lukke. Anonymous poster hash: 1e640...3b5 Men på Bechmann har du regntrekk som er festet til sekken slik at det ikke blir borte. Det var det ihvertfall ikke på bergans for et par år siden, vet ikke om de har endret det. Men løse regntrekk blir lett borte. Bechmann har siderom som passer fint til drikkeflasker. Og de ser like fine ut etter noen års bruk. Vår eldste hadde sin ut tredje klasse. Anonymous poster hash: 9161f...344
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Takk for innspill! Skal ikke lage noen kamp ut av det altså, vil bare finne en sekk som sitter bra på hennes rygg. Jeg liker Bergans best, og hun liker bildene hun har sett. Men vet ikke om de har de sekkene her, vi er på ferie. Dette er en liten merkedag for oss, så blir bare en hyggelig opplevelse. Anonymous poster hash: 127b5...67d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 Beckmann er ergonomisk riktig utformet av fysioterapauter, og har en veldig god utforming på sine sekker. Du kan også få gympose som kan festes på, som og er grei til tursekk:) Pass på at nederste del henger akkurat på hoften når du skal stille den inn, og ikke vær redd for å spør i butikken om hjelp. Beckmann har to års garanti på sine sekker, og jeg har jobbet i bokhandel i seks år og har opplevd klage to ganger. Gode og fine sekker Anonymous poster hash: 53967...5da
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #9 Skrevet 10. juli 2016 Takk for innspill! Skal ikke lage noen kamp ut av det altså, vil bare finne en sekk som sitter bra på hennes rygg. Jeg liker Bergans best, og hun liker bildene hun har sett. Men vet ikke om de har de sekkene her, vi er på ferie. Dette er en liten merkedag for oss, så blir bare en hyggelig opplevelse. Anonymous poster hash: 127b5...67d Beckmann sitter godt på rygg om du stiller den riktig inn :-) Anonymous poster hash: 53967...5da
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #10 Skrevet 10. juli 2016 Angående regntrekk til Bergans (kommentar lenger oppe), så har det vært på alle sekkene våre. Eldste skal begynne i 6.klasse. Tror ikke du har sett på skolesekk eller på riktig sted på sekken dersom du ikke har sett det. Trekket sitter veldig godt med god refleks. Pluss til Bergans for mindre barnslig design på førsteklassesekkene. De har også vært veldig solide. Anonymous poster hash: 5f2e5...ce4
karamba9 Skrevet 10. juli 2016 #11 Skrevet 10. juli 2016 Min snart 2.klassing har hatt Beckmann fram til januar. Da greide han å pelle av den ene bryststroppen som ble borte, og etter noen dager var ikke den andre å finne heller. Da kjøpte jeg Bergans sin sekk - synes den er bedre, ungen sier den er god å bære. Regntrekket er riktignok ikke festet som på Beckmann. Men hva hjelper det hvis min gutt har funnet et annet svakt ledd i Beckmann bryststroppene på Bergens er fastfestet !
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #12 Skrevet 10. juli 2016 Vi kjøpte Bergans, men ser at løsningen med regntrekket er bedre på Beckmann-sekken. Her vi bor brukes det flittig. Er redd det forsvinner fort nå siden det ikke henger fast. Anonymous poster hash: 6a090...3eb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #13 Skrevet 10. juli 2016 Min snart 2.klassing har hatt Beckmann fram til januar. Da greide han å pelle av den ene bryststroppen som ble borte, og etter noen dager var ikke den andre å finne heller. Da kjøpte jeg Bergans sin sekk - synes den er bedre, ungen sier den er god å bære. Regntrekket er riktignok ikke festet som på Beckmann. Men hva hjelper det hvis min gutt har funnet et annet svakt ledd i Beckmann bryststroppene på Bergens er fastfestet ! På beckmann kan brystreimen justeres, der kan den ikke på bergans 😉 Anonymous poster hash: 1dee3...871
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #14 Skrevet 10. juli 2016 Troll skolesekk fikk best i test i fjor Anonymous poster hash: e67e9...018
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #15 Skrevet 11. juli 2016 Jo, brystreimen KAN justeres på Bergans Anonymous poster hash: 3a8ba...c0b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #16 Skrevet 11. juli 2016 Min snart 2.klassing har hatt Beckmann fram til januar. Da greide han å pelle av den ene bryststroppen som ble borte, og etter noen dager var ikke den andre å finne heller. Da kjøpte jeg Bergans sin sekk - synes den er bedre, ungen sier den er god å bære. Regntrekket er riktignok ikke festet som på Beckmann. Men hva hjelper det hvis min gutt har funnet et annet svakt ledd i Beckmann bryststroppene på Bergens er fastfestet ! Du vet du kan få nye stropper i butikken? Anonymous poster hash: 53967...5da
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #17 Skrevet 11. juli 2016 Det ble en kjempefin beckmann-sekk og en is for å feire etterpå🍦😊 Anonymous poster hash: 127b5...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå