Gå til innhold

Venninne som ALLTID avlyser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så sint! Og nå er jeg ferdig! Har det svart på hvitt på meldinger at vi har gjort avtale og hun avlyser hver gang. Sier hun ikke mente at hun ikke var sikker på om hun kunne eller ikke, selv om jeg kan lese bakover at "da sier vi søndag" feks. Jeg gidder ikke å lage noe drama der og da, men er det innafor å si neste gang at jeg ikke gidder å avtale noe med henne lenger? Vi er i samme gjeng, så vi kommer til å møtes av og til uansett. Hadde vi ikke vært det, hadde jeg brutt kontakten.

Anonymous poster hash: cc734...5c4

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke gidd å avtale mer. Eller avtal med mange, så kan hun henge seg på eller bli hjemme som hun selv vil.

Skrevet

Hvis du sier til henne at du ikke gidder å lage noen fler avtaler med henne mer så blir det nok drama. Men jeg forstår deg godt. Jeg hadde ikke giddet.

Anonymous poster hash: 93772...cce

Skrevet

Noen sliter jo med angst , men tør ikke si det. Har ett par venninner som dessverre sliter med det og ofte avlyser

Anonymous poster hash: de231...4f3

Skrevet

Jeg ser ikke problemet med å være ærlig. Neste gang hun vil avtale noe, så skriv at du gjerne vil ha henne på besøk, men ettersom erfaring viser at avtalen vil bli avlyst, så vet du ikke om du er interessert i å lage flere avtaler.

Anonymous poster hash: 3d21f...d31
Skrevet

Kanskje hun syns det er drit kjedelig å være med deg, og føler hun kaster bort tiden sin når hun kunne gjort andre ting, og ikke vil si det til deg.

Anonymous poster hash: 7f88f...8d6

Skrevet

Kanskje hun syns det er drit kjedelig å være med deg, og føler hun kaster bort tiden sin når hun kunne gjort andre ting, og ikke vil si det til deg.

Anonymous poster hash: 7f88f...8d6

På hvilke måte er det bedre?

Anonymous poster hash: e3cbc...8b1

Skrevet

1-hun sliter ikke med angst. Hun gjør dette fordi hun glemmer avtaler. Som i dag feks så hadde hun avtalt middag med svigers i stedet fordi hun hadde glemt avtalen vår.

2-om hun synes det er kjedelig, er det rart at hun spør om vi skal finne på noe. Jeg har lenge vært lei av dette, så jeg inviterer aldri henne på noe. Når hun spør, så sier jeg ja fordi når vi først møtes så har vi det gøy sammen.

Det er flere som blir oppgitt over henne, er ikke bare meg hun avlyser. HI

Skrevet

Noen sliter jo med angst , men tør ikke si det. Har ett par venninner som dessverre sliter med det og ofte avlyser

Anonymous poster hash: de231...4f3

Om hun skulle ha angst er totalt likegyldig for HI. Er du syk får du i det minste fortelle det til folk hvis du ønsker at de skal ta hensyn.

Anonymous poster hash: 093a5...6ba

Skrevet

1-hun sliter ikke med angst. Hun gjør dette fordi hun glemmer avtaler. Som i dag feks så hadde hun avtalt middag med svigers i stedet fordi hun hadde glemt avtalen vår.

2-om hun synes det er kjedelig, er det rart at hun spør om vi skal finne på noe. Jeg har lenge vært lei av dette, så jeg inviterer aldri henne på noe. Når hun spør, så sier jeg ja fordi når vi først møtes så har vi det gøy sammen.

Det er flere som blir oppgitt over henne, er ikke bare meg hun avlyser. HI

Å glemme avtaler i 2016 er vel nesten ikke mulig hvis man virkelig vil huske dem. Legg det inn på mobilen og få varsel. På min mobil kan man velge å få varsel både en og to dager før, og sikkert flere også.

Jeg hadde nok sagt rett ut at ettersom all erfaring tilsier at hun kommer til å avlyse, gidder jeg ikke lage flere avtaler med henne men at hun er hjertelig velkommen til å stikke innom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...