Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Er på hotell. På naborommet er det en forlatt hun som hyler og bjeffer. Regner med eierne har gått ut en tur, spise i restauranten eller hva vet jeg. Det er utrolig høylydt og hunden virker helt fortvilet. Gjøre noe, evt hva? Anonymous poster hash: 37d7f...74b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Er på hotell. På naborommet er det en forlatt hun som hyler og bjeffer. Regner med eierne har gått ut en tur, spise i restauranten eller hva vet jeg. Det er utrolig høylydt og hunden virker helt fortvilet. Gjøre noe, evt hva? Anonymous poster hash: 37d7f...74b Ringe til resepsjonen så de kan kontakte eierne. Jeg ringte ned til resepsjonen en gang pga et par ved siden av meg kranglet. Mannen hørtes helt gal ut. Ble bekymret for damen. Da sendte hotellet opp en vekter og en Hotell ansatt. Anonymous poster hash: 3a7e6...125
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Ville også kontaktet resepsjonen. Hva gjorde du? Anonymous poster hash: e9534...4d5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Ville også kontaktet resepsjonen. Hva gjorde du? Anonymous poster hash: e9534...4d5 Eierne kom, og hunden sluttet å hyle før jeg rakk å gjøre noe:) Anonymous poster hash: 37d7f...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå