Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Når minsten begynner i bhg - min inntekt er den samme og fars inntekt er den samme - skal han betale mer i bidrag pga utgifter til Bhg? Han har 0 timer samvær. Anonymous poster hash: 23cc7...22c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Når minsten begynner i bhg - min inntekt er den samme og fars inntekt er den samme - skal han betale mer i bidrag pga utgifter til Bhg? Han har 0 timer samvær. Anonymous poster hash: 23cc7...22c Altså - inntektene våre er de samme som når minsten ikke gikk i bhg. Anonymous poster hash: 23cc7...22c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Altså - inntektene våre er de samme som når minsten ikke gikk i bhg. Anonymous poster hash: 23cc7...22c Du kan be om ny beregning. Men søk om støtte til barnetilsyn Anonymous poster hash: a035c...f79
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Du kan be om ny beregning. Men søk om støtte til barnetilsyn Anonymous poster hash: a035c...f79 Vi har egentlig privat avtale. Men hvis det er sånn at han skal betale mer pga minstemann begynner i bhg, så må vi regne ut på nytt. Men vil helst vite om det er slik at han skal betale mer, før jeg ber om å få se inntektene hans for ny utregning. Anonymous poster hash: 23cc7...22c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Vi har egentlig privat avtale. Men hvis det er sånn at han skal betale mer pga minstemann begynner i bhg, så må vi regne ut på nytt. Men vil helst vite om det er slik at han skal betale mer, før jeg ber om å få se inntektene hans for ny utregning. Anonymous poster hash: 23cc7...22c Han har ikke samvær...ville tatt det igjennom nav da. Jeg fikk ikke noe mer men ifølge bidragskalkulatoren skulle jeg hatt det hvis jeg ikke fikk stønad til barnetilsyn. Det utgjør 64% av barnehageregningen Anonymous poster hash: a035c...f79
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Han har ikke samvær...ville tatt det igjennom nav da. Jeg fikk ikke noe mer men ifølge bidragskalkulatoren skulle jeg hatt det hvis jeg ikke fikk stønad til barnetilsyn. Det utgjør 64% av barnehageregningen Anonymous poster hash: a035c...f79 Så hvis jeg får stønad til barnetilsyn så skal ikke far betale mer? Anonymous poster hash: 23cc7...22c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Så hvis jeg får stønad til barnetilsyn så skal ikke far betale mer? Anonymous poster hash: 23cc7...22c Sjekk utregning hos nav. Hos meg betydde det ikke noe. Anonymous poster hash: a035c...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå