Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 ... Har dere kastet den? Eller brukes den? På barn eller voksne? Anonymous poster hash: 1c7a7...f38
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Spiser den på skiva oppå kaviar. Anonymous poster hash: a4ec9...617
Gjest Antarctica Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Hos meg var vi forvirra allerede, så jeg tenkte det ikke gjorde noe.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Tviler på at vi blir mer forstyrra enn vi allerede er... http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Det-er-Forbrukerradets-advarsler-som-er-farlige_-ikke-solkremen-Smor-i-vei-37491b.html Anonymous poster hash: 86087...a06
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Hadde solkremen vært "hormonforstyrrende" hadde den blitt forbudt og trukket tilbake fra markedet. Nå må hysterien skrus ned noen hakk. Det er snakk om at noen av konserveringsingrediensene som brukes i store mengder i laboratorieforsøk på rotter som fikk stappet masse i seg endret på hormonbalansen deres. Anbefaler å lese det Tjomlid har skrevet om parabener: http://tjomlid.com/2015/05/31/kan-jeg-fa-tilbake-parabenene-mine-takk/ Ellers er nok mer usunt og helseskadelig å være mye bekymret enn det å bruke en "hormonforstyrrende solkrem" Anonymous poster hash: f35ff...e97
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Bruker min opp, på både meg selv og ungene, og kjøper ikke den samme neste år. Sjekker også tester før jeg handler neste sommer. Anonymous poster hash: d1ccb...3e0
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Så lite sol som vi har her, tror jeg ikke vi får noen problemer med forstyrrelser😜 Anonymous poster hash: 9c35a...d39
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 Er såpass gammel og forstyrra allerede at jeg neppe tror litt solkrem utgjør noe til eller fra... Anonymous poster hash: 10ada...9cd
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #9 Skrevet 10. juli 2016 Bruker min opp, på både meg selv og ungene, og kjøper ikke den samme neste år. Sjekker også tester før jeg handler neste sommer. Anonymous poster hash: d1ccb...3e0 Jeg også. Anonymous poster hash: f6c08...ff0
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #10 Skrevet 10. juli 2016 Den brukes og skal ikke kastet. Akkurat fått kjøpt en ny siden jeg ikke finner den gamle, fikk ikke tak i før ugene dro til syden så jeg er litt spent på om de endte opp uten solkrem eller om de fant noe de kunne bruke. Begge reagerer på solkrem, og bare funet en som nesten år greit og det er en hormonforstyrrende. Uansett hva vi gjør så blir det feil, så da bruker vi litt solkrem. Ungene er vant med å ha på seg tøy når det er sol ute siden vi ikke kan smøre så mye. Helst ikke mer enn en gang om dagen og vi kan ikke smøre hver dag. Om vi må smøre to ganger en dag, blir det innedag dagen etter for da sliter huden. Kjekt de reklamerer for allergi frie kremer også så billige de er. Jeg er veldig glad for at jeg har ett supert apotek og får prøver på det meste av kremer og salver de har. Hver gang det kommer noe nytt, tar de litt av testplasken og gir til meg. Så vi slipper å bruke så mye penger på ting som vi ikke kan bruke. (Spesialbehandling, ja, men det er fordelen med å jobbe vegg i vegg med apoteket og de ser problemet vårt) Anonymous poster hash: 79f08...7f8
Mamma_til_2 Skrevet 10. juli 2016 #11 Skrevet 10. juli 2016 Solkrem er dyrt så den brukes opp, ikke at jeg leser alle testene før jeg kjøper krem så om den vi har er "farlig" vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå