Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Hadde glemt å ta opp kyllingen til tining. Slengte derfor inn frossen kyllingfilet inn i microen på noe jeg trodde var et tineprogram. Det viser seg nå at det var et vanlig varmeprogram, og kyllingen var derfor varm,og delvis kokt da jeg tok den ut av microen. Er dette noe man kan bli dårlig av? Anonymous poster hash: b1c44...d7a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 For 20 år siden skulle jo all mat lages i microbølgeovnen. Det er ikke farlig. Anonymous poster hash: 50940...914
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Tar alltid frossen kylling rett i stekovnen jeg Anonymous poster hash: 8dbad...b78
Kakao1234 Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Du blir ikke dårlig av det, men kyllingen kommer til å være rar i konsistensen og sikkert ikke så god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå