Gå til innhold

Er dette farlig? Tining av kylling...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde glemt å ta opp kyllingen til tining. Slengte derfor inn frossen kyllingfilet inn i microen på noe jeg trodde var et tineprogram. Det viser seg nå at det var et vanlig varmeprogram, og kyllingen var derfor varm,og delvis kokt da jeg tok den ut av microen. Er dette noe man kan bli dårlig av?



Anonymous poster hash: b1c44...d7a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For 20 år siden skulle jo all mat lages i microbølgeovnen.

Det er ikke farlig.

 

Anonymous poster hash: 50940...914

Skrevet

Tar alltid frossen kylling rett i stekovnen jeg

 

Anonymous poster hash: 8dbad...b78

Skrevet

Du blir ikke dårlig av det, men kyllingen kommer til å være rar i konsistensen og sikkert ikke så god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...