Gå til innhold

Massaje som førte til sår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ga meg en massaje i forrige uke med fokus på et område som jeg slet med. Det var vondt men ikke farlig vondt, mer godt vondt for de som forstår. Etterpå så merket jeg at det var ømt, forventet det så brydde meg ikke mer med det. Dagen etter så tok jeg en dusj og fikk skikkelig vondt, så jeg gikk til mannen og ba han ta en titt for jeg kunne ikke se selv. Han ble forskrekket for det hadde utviklet seg et ganske stor sår på ryggen/skulderen hvor han da påførte en bakteriedrepende salve. Vi stusser veldig for dette har aldri skjedd før men lurer veldig på hvordan dette er mulig? Er det noen som har erfaring med dette? Føler ingen behov for å gå til legen for det gror fint og jeg plages ikke med det, men har aldri opplevd før at en massaje fører til sår. 

Anonymous poster hash: 02a04...de6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med det, men har hørt at en ikke bør få massasje på stranden i "syden" da en kan få sår med skumle infeksjoner i av det pga bakterier ol. Så det kan tydligvis skje at en får sår av massasje.

Anonymous poster hash: 52457...63c

Skrevet

Kan du ha reagert på salven?

Anonymous poster hash: 243a9...18d

Skrevet

Brukte han noen for for olje eller når han masserte deg? Om han gjorde det kan du ha reagert på produktet, gjorde han det ikke kan det være at han har massert for mye på ett punkt så det har blitt sår.

Skrevet

Det er nok teknikken (eller mangelen på teknikk) som mannen din brukte. Ved feil teknikk kan det blir så mye frisksjon på et lite område at man får slike sår.

LIten endring av massasjeteknikk så unngår dere dette i fremtiden ;)

Anonymous poster hash: 969ec...525
Skrevet

Det er nok teknikken (eller mangelen på teknikk) som mannen din brukte. Ved feil teknikk kan det blir så mye frisksjon på et lite område at man får slike sår.

LIten endring av massasjeteknikk så unngår dere dette i fremtiden ;)

Tusen takk, det kan nok være dette ☺ Brukte ikke noe form for oljer og salven var lagt på etter at det hadde blitt et sår, er heller ikke solbrent men såret kan minne om et brannsår for den var ganske dyp.

Skrevet

Tusen takk, det kan nok være dette ☺ Brukte ikke noe form for oljer og salven var lagt på etter at det hadde blitt et sår, er heller ikke solbrent men såret kan minne om et brannsår for den var ganske dyp.

Ja, det blir nærmest et brannsår pga. friksjonen. Men han har vært veldig iherdig og utholdende for å ha greid å lage et slikt sår på deg. Det er også veldig typisk at det ikke var mer vondt for deg mens han holdt på.

En mann som orker å massere deg så lenge at han påfører deg et slikt sår skal du ta godt vare på - han kan nemlig bli suveren på å massere med bare små tilpasninger ;)

En god bok om massasje kan dere f.eks. lese sammen (han fortjener sikkert også litt massasje innimellom). Eller dere kan begge ta en time til en idrettsmassør eller vanlig masser (pass på at det er noen med gode referanser og erfaring), der kan dere også få tips, spørre hva som gikk galt osv.

Håper ikke mannen din blir redd for å massere deg igjen. Lek dere litt med massasje, det er mange teknikker som er enkle å lære. Og skal dere være enda mer romantiske så er sensuell massasje fantastisk.

Skrevet

Massasje over beinutspring kan føre til sår.

Anonymous poster hash: 87f10...d47

Skrevet

Mannen min lagde brannsår på meg en av de første gangene han masserte meg:-o Etter det har han alltid brukt olje når han masserer, og han har blitt riktig så flink! :)

Anonymous poster hash: bea9b...e9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...