Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Så er jeg 33 år og vet ikke hva jeg vil med livet mitt.. Er skilt og har gått igjennom en del mye dritt de siste årene og livet ble helt snudd på hodet. Er sykemeldt i tillegg, gikk i fra å drive for meg selv og til å miste alt.. Måtte begynne mitt liv på nytt og ser ikke barna like ofte som jeg gjorde før da faren har fått beholde barna, er i et nytt forhold og veldig heldig som har funnet en mann som jeg skal gifte meg med og vi planlegger å få barn om noen år om det ikke er for sent da.. Er sykemeldt for tiden og venter på en operasjon, til da har jeg ikke så mye å gjøre, har mistet motivasjonen for mye. Prøver å finne en slags drivekraft til å få meg til å finne ut hva jeg vil gjøre framover, å sitte hjemme er ikke aktuelt. Har tenkt på å skrive litt om det som har skjedd meg, eller ta opp utdannelse.. Føler meg så utrolig mislykket akkurat nå. Jeg er 33 og gjør ingenting! Får hjelp fra NAV men det er jo opptil meg å finne ut av hva jeg vil gjøre med livet mitt? Anonymous poster hash: 36163...7b0
Gjest Antarctica Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Så er jeg 33 år og vet ikke hva jeg vil med livet mitt.. Er skilt og har gått igjennom en del mye dritt de siste årene og livet ble helt snudd på hodet. Er sykemeldt i tillegg, gikk i fra å drive for meg selv og til å miste alt.. Måtte begynne mitt liv på nytt og ser ikke barna like ofte som jeg gjorde før da faren har fått beholde barna, er i et nytt forhold og veldig heldig som har funnet en mann som jeg skal gifte meg med og vi planlegger å få barn om noen år om det ikke er for sent da.. Er sykemeldt for tiden og venter på en operasjon, til da har jeg ikke så mye å gjøre, har mistet motivasjonen for mye. Prøver å finne en slags drivekraft til å få meg til å finne ut hva jeg vil gjøre framover, å sitte hjemme er ikke aktuelt. Har tenkt på å skrive litt om det som har skjedd meg, eller ta opp utdannelse.. Føler meg så utrolig mislykket akkurat nå. Jeg er 33 og gjør ingenting! Får hjelp fra NAV men det er jo opptil meg å finne ut av hva jeg vil gjøre med livet mitt? Anonymous poster hash: 36163...7b0 Ta én ting av gangen? Helsa først, ambisjonene etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå