Gå til innhold

Når er det ferdig???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke en gang halvveis tror jeg, men jeg er så j.... lei av Tour de France!! Gi oss familielivet tilbake!

 

Anonymous poster hash: ab424...095

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke en gang halvveis tror jeg, men jeg er så j.... lei av Tour de France!! Gi oss familielivet tilbake!

 

Anonymous poster hash: ab424...095

Her var det fotball em først, nå.tour de france og så kommer OL i august. ... jippi.....

 

Anonymous poster hash: 3bd28...92a

Skrevet

Her var det fotball em først, nå.tour de france og så kommer OL i august. ... jippi.....

 

Anonymous poster hash: 3bd28...92a

Det er noe syklegreier innimellom Touren og OL også... Her har vi alt på opptak, og det skal ses på kvelden når barna har lagt seg, og jeg endelig kan sette meg ned. Fantastisk måte å tilbringe alenetid sammen 😣

 

Anonymous poster hash: ab424...095

Skrevet

Har ikke merka noe til verken em eller tour de france her i hus! :)

 

Anonymous poster hash: 4e038...1a5

Skrevet

Har ikke merka noe til verken em eller tour de france her i hus! :)

 

Anonymous poster hash: 4e038...1a5

I should be so lucky...

 

 

Anonymous poster hash: ab424...095

Skrevet

TVen har en av knapp.

Skrevet

TVen har en av knapp.

Tydeligvis ikke her i huset...

 

 

Anonymous poster hash: ab424...095

Skrevet

Enig !! Fotball kamper hver eneste dag på kvelden , holde på å bli gal jeg

 

Anonymous poster hash: b7010...969

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her i huset er jeg sjef, og sånn drit får han se på telefon eller ipaden. Eller gå i kjellerstua

Skrevet

Her i huset er jeg sjef, og sånn drit får han se på telefon eller ipaden. Eller gå i kjellerstua

Ha! Forsøkte jeg meg også på! Men med en gang det var pause i filmen jeg såg på, fikk jeg spørsmål om vi (legg merke til VI) kunne se på sykkel nå. Fikk fjernkontrollen slengt etter seg og jeg gikk å la meg. Skikkelig barnslig, I know, men klarte ikkje mer etter ørten diskusjoner om det..

 

 

Anonymous poster hash: ab424...095

Skrevet

Enig !! Fotball kamper hver eneste dag på kvelden , holde på å bli gal jeg

 

Anonymous poster hash: b7010...969

😣

 

 

Anonymous poster hash: ab424...095

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ha! Forsøkte jeg meg også på! Men med en gang det var pause i filmen jeg såg på, fikk jeg spørsmål om vi (legg merke til VI) kunne se på sykkel nå. Fikk fjernkontrollen slengt etter seg og jeg gikk å la meg. Skikkelig barnslig, I know, men klarte ikkje mer etter ørten diskusjoner om det..

 

 

Anonymous poster hash: ab424...095

Huff da. Mannen min er i overkant interessert og sykler mye selv, men han har skjønt at det ikke vises fotball på tv så lenge jeg er hjemme

Skrevet

Tour de France kan jeg godt sitte og se på med mannen. Han forklarer taktikken til lagene og rytterne, jeg lytter sånn halvveis og ser på den nydelige naturen i Frankrike. Anbefales å prøve!😊

Skrevet

Tour de France kan jeg godt sitte og se på med mannen. Han forklarer taktikken til lagene og rytterne, jeg lytter sånn halvveis og ser på den nydelige naturen i Frankrike. Anbefales å prøve!

 

Det mest interessante er jo nesten når programlederne forteller om det området av Frankrike de sykler gjennom til enhver tid ;)

 

Nå er jeg singel, men oppdaget at når kommentatorene er gode så kan det å få forklart litt taktikk og så få litt historie/kulturelle ting i tillegg, så var det grei tidtrøyte å se på.

Har ikke sett ett minutt enda i år... kanksje jeg skal finne frem noe strikketøy og begynne å se litt på ;)

 

Anonymous poster hash: 0ca29...e97

Skrevet

Takk tvgud for at min mann hater sport på tv! 😊😊😊

 

Anonymous poster hash: 58314...2ab

Skrevet (endret)

er 28 Juli tror jeg, glad jeg bor alene, og har en sønn på 3,5 år som ikke bryr seg ennå, og OL er jo så kjedelig også,eneste jeg følger med på er EM :)

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Godt det finns litt felles skjebne, felles trøst 😊

 

Anonymous poster hash: ab424...095

Skrevet

Er så glad for at mannen mim hverken ser fotball eller sykling. Det jeg synes er det kjipeste nå er at det ikke finnes noe å se på tv for tiden.

Skrevet

Huff da. Mannen min er i overkant interessert og sykler mye selv, men han har skjønt at det ikke vises fotball på tv så lenge jeg er hjemme

Får virkelig ikke mannen se fotball på sin egen tv? Nå har jeg selv en mann som er sykelig opptatt av sport, men så fremt det ikke er snakk om hver eneste kveld, så får han da virkelig se det han vil. Hadde blitt forbanna om han kom hjem og la ned forbud mot å se krim på tv'n for eksempel.

 

Anonymous poster hash: 80743...3b1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

 

Får virkelig ikke mannen se fotball på sin egen tv? Nå har jeg selv en mann som er sykelig opptatt av sport, men så fremt det ikke er snakk om hver eneste kveld, så får han da virkelig se det han vil. Hadde blitt forbanna om han kom hjem og la ned forbud mot å se krim på tv'n for eksempel.

 

Anonymous poster hash: 80743...3b1

Min mann er på ingen måte sykelig opptatt av det, men nei. Han får ikke det når jeg er hjemme. Han lever helt fint med det altså. Vi har en mye større og bedre tv i kjellerstua som han mer enn gjerne kan se på det på, hvis han vil. Han har enda ikke brukt den til annet enn filmer (pga lyden og kvaliteten) så da har nok ikke behovet vært så innmari stort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...