Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Min bror har funnet seg en kjæreste, kjempe koselig det.. Prøver å snakke med henne, men hun svarer bare på en rar måte. Alle svar et liksom "hvorfor spør du om det". Jeg er ikke så flink på smalltalk. Jeg er gravid og kom inn på emnet at jeg er dårlig. Så spurte jeg hvordan damene i hennes familie er... Da reagerte hun veldig og presiserte at hun ikke ville snakke om dette. Neivel... Jeg mente ikke å hinte til at hun skulle bli gravid eller noe... 😲 Hater konflinkter og nå føler jeg meg bare teit... Fikk jeg over en strek her? Jeg lurte bare på om damer i hennes familie ble dårlige som gravide 😩 Anonymous poster hash: d3436...fc9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Min bror har funnet seg en kjæreste, kjempe koselig det.. Prøver å snakke med henne, men hun svarer bare på en rar måte. Alle svar et liksom "hvorfor spør du om det". Jeg er ikke så flink på smalltalk. Jeg er gravid og kom inn på emnet at jeg er dårlig. Så spurte jeg hvordan damene i hennes familie er... Da reagerte hun veldig og presiserte at hun ikke ville snakke om dette. Neivel... Jeg mente ikke å hinte til at hun skulle bli gravid eller noe... 😲 Hater konflinkter og nå føler jeg meg bare teit... Fikk jeg over en strek her? Jeg lurte bare på om damer i hennes familie ble dårlige som gravide 😩 Anonymous poster hash: d3436...fc9 Det var ett veldig unødvendig spørsmål. Hadde skjønt spørsmålet om hun selv hadde vært gravid. Men å spørre om andre i familien hennes var litt rart Anonymous poster hash: e3cf5...de9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Litt rart spørsmål kanskje. Men synes hun kunne bitt i seg rarheten din, og svart på spørsmålet på en eller annen måte. Det hadde iallefall jeg gjort. Anonymous poster hash: 41886...007
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Det var ett veldig unødvendig spørsmål. Hadde skjønt spørsmålet om hun selv hadde vært gravid. Men å spørre om andre i familien hennes var litt rart Anonymous poster hash: e3cf5...de9 Ikke unødvendig i det hele tatt. Hun kunne svart noe sånt som: Noen blir kvalme, noen blir ikke. Man kan ikke drive å kosemosefinprate hele tiden heller da! Men nå er hun tydeligvis vanskelig å prate med ellers og, det er jo trist. Anonymous poster hash: 54e89...e2c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Litt rart spørsmål kanskje. Men synes hun kunne bitt i seg rarheten din, og svart på spørsmålet på en eller annen måte. Det hadde iallefall jeg gjort. Anonymous poster hash: 41886...007 Huff ja angret sekundet jeg spurte. Alt ble bare så stille og det var det eneste jeg kom på😬 Vi var inne på emnet liksom... Huff føler meg så teit. Tipper hun ikke liker meg nå og de kommer sjelden til byen på besøk . Anonymous poster hash: d3436...fc9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Ja ja litt rart spørsmål kanskje men hva så? Hvis man bare skal ha gjennomtenkte, smarte spørsmål blir man jo paranoid. Jeg sier dumme ting rett som det er, men det gjør folk rundt meg også. Vi tåler det helt fint alle sammen! Anonymous poster hash: 3ea55...571
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Ja ja litt rart spørsmål kanskje men hva så? Hvis man bare skal ha gjennomtenkte, smarte spørsmål blir man jo paranoid. Jeg sier dumme ting rett som det er, men det gjør folk rundt meg også. Vi tåler det helt fint alle sammen! Anonymous poster hash: 3ea55...571 jeg har Vertfall aldri følt meg så dum. Har sjelden eller aldri opplevd å bli så avvist. Merket hun ble veldig provosert. Alt ble kleint. Men hadde hun prata litt mer hadde vi sikkert snakket om noe helt annet😕 Jeg får litt panikk når det blir stille😜 Imorgen reiser de hjem og jeg føler meg drit. Anonymous poster hash: d3436...fc9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 Huff ja angret sekundet jeg spurte. Alt ble bare så stille og det var det eneste jeg kom på Vi var inne på emnet liksom... Huff føler meg så teit. Tipper hun ikke liker meg nå og de kommer sjelden til byen på besøk . Anonymous poster hash: d3436...fc9 Men det er jo sånne rare spørsmål som kommer når samtalen går i stå.. I mine øyne ligger egentlig hos henne, og ikke deg. Anonymous poster hash: 41886...007
Gustav Klitt Skrevet 10. juli 2016 #9 Skrevet 10. juli 2016 Hva så hvis dere har dårlig kjemi, det er vel ikke din skyld. La det gå....
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #10 Skrevet 10. juli 2016 Det var ikke et frekt spørsmål. Skjønner godt at du spurte om det første du kom på når det ble pinlig stillhet. Anonymous poster hash: 042ed...1a9
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #11 Skrevet 10. juli 2016 Ja ja litt rart spørsmål kanskje men hva så? Hvis man bare skal ha gjennomtenkte, smarte spørsmål blir man jo paranoid. Jeg sier dumme ting rett som det er, men det gjør folk rundt meg også. Vi tåler det helt fint alle sammen! Anonymous poster hash: 3ea55...571 :bigfoot: Enig Anonymous poster hash: 53499...b72
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #12 Skrevet 10. juli 2016 Hun kunne bare svart "Det vet jeg ikke". Svaret var mye rarere enn spørsmålet (selv om det el ikke er vanlig at kvinner i en familie reagerer likt i svangerskap?). Men for alt du vet kan hun jo ha vært gravis og mistet tidligere, eller hatt en traumatisk abort. Eller kanskje hun ikke kan få barn? Anonymous poster hash: 21c6a...558
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #13 Skrevet 10. juli 2016 Hun kunne bare svart "Det vet jeg ikke". Svaret var mye rarere enn spørsmålet (selv om det el ikke er vanlig at kvinner i en familie reagerer likt i svangerskap?). Men for alt du vet kan hun jo ha vært gravis og mistet tidligere, eller hatt en traumatisk abort. Eller kanskje hun ikke kan få barn? Anonymous poster hash: 21c6a...558 Jeg vet, håper ikke jeg såret henne. Jeg tolket det som om at jeg ikke hadde noe med dette og hun lo halvveis av meg og så dumt på meg. Jeg følte meg rett og slett ydmyket. Alle spørsmål jeg har spurt henne om har jeg fått lignende svar. Korte, rare blikk og jeg sitter igjen med en følelse av å være kjempe teit. Men nå ble hun tydelig provosert. Viktig for meg å ha et godt forhold til henne pga min eneste bror.............. Han tar jo hennes side om hun vil det. Huff er nok hormonell og litt trist. Anonymous poster hash: d3436...fc9
Salomine Skrevet 10. juli 2016 #14 Skrevet 10. juli 2016 Syns ikke spørsmålet var rart. Dere var jo inne på emnet. Ellers er det mye merkelig man kan lire ut av seg når man forsøker å holde en samtale i gang. Så dette var jo et ganske intelligent spørsmål i forhold til mye annet. Kanskje det er en historie bak oppførselen hennes som du ikke har fått kjennskap til enda. Uansett, man kan ikke bli bestevenner med alle. Kanskje hun er en av dem du ikke passer sammen med.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #15 Skrevet 10. juli 2016 Jeg vet, håper ikke jeg såret henne. Jeg tolket det som om at jeg ikke hadde noe med dette og hun lo halvveis av meg og så dumt på meg. Jeg følte meg rett og slett ydmyket. Alle spørsmål jeg har spurt henne om har jeg fått lignende svar. Korte, rare blikk og jeg sitter igjen med en følelse av å være kjempe teit. Men nå ble hun tydelig provosert. Viktig for meg å ha et godt forhold til henne pga min eneste bror.............. Han tar jo hennes side om hun vil det. Huff er nok hormonell og litt trist. Anonymous poster hash: d3436...fc9 Man kan jo ikke bli såret av slikt. I "veste" fall syntes hun emnet var ubehagelig og ville unngå det, men hun håndterte det jo dårlig. Anonymous poster hash: 21c6a...558
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #16 Skrevet 10. juli 2016 Huff. Det hørtes ut som hun er en temmelig vanskelig person ja. Uansett hvor teit spørsmål du hadde stilt, reagerer man vel ikke sånn når man prøver å bli kjent med sin kjærestes søster... Anonymous poster hash: ab307...8dc
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #17 Skrevet 10. juli 2016 Huff hev deg over det mennesket. Det var ikke et teit spm, og uansett om det var det så kan man fint svare diffust på de aller fleste 'dumme' spørsmål. Hun har en instilling til deg som du er NØDT til å håndtere. Distanser deg litt, oppfør deg fjernt tilbake. Jeg har selv gått i fella med å prøve for hardt, og det er først når jeg tvinger meg selv til å være litt overlegen at de kommer krypende og vil ha kontakt. Synd at det skal være sånn da. Anonymous poster hash: 2a44e...325
Gjest Antarctica Skrevet 10. juli 2016 #18 Skrevet 10. juli 2016 Du trenger ikke bli hennes venninne. Vær høflig, det er alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå