Gå til innhold

Når mannen tenner på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min tenner på analplugger, analsex, liker å binne meg fast (handjern, halsbånd med kjetting, kjettinger med handjern som går til armer og ben, munnball osv). Det er helt OK det, hversin smak.

Men problemet er at jeg ikke tenner på disse tingene, jeg kan like å bli tatt hardt iblandt for alle del! Det er ikke så ofte det kommer tydelig frem. Det er hvis han er godt full eller er forbanna på meg for noe. Da skal han liksom straffeknulle meg.

Alle disse tingene er ting som har komt frem sakte men sikkert etter hvert som vi har vert sammen. Tror det gikk nesten et år før han viste disse sidene av seg selv, han har aldri snakket om det. Det har bare "kommet".

Jeg sliter med hvordan jeg skal håndtere dette med tanke på at det nermeste jeg kommer nytelse oppi det er at jeg tenner på at han er så kåt! Jeg har ingen tenning av å få ting oppi rævå, bli bunnet fast og pisket! Samtidig ønsker jeg jo å tilfredsstille mannen min.

Hva kan jeg gjøre? Noen som har gått råd til situasjonen?

Anonymous poster hash: 21ff6...a1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det han som skal respektere dine grenser. Du liker det ikke. End of story!

Anonymous poster hash: 49a67...dd2

Skrevet

Din kropp, dine grenser. Dette hadde vært helt jævla uaktuelt i mitt hus!

Anonymous poster hash: 27063...49b

Skrevet

Du må snakke med ham. Si det slik du skrev det her.

At det eneste du får ut av det er at han nyter det.

(Litt misunnelig... Min klarer ikke bli dominant slik som din. Og ja, vi har snakket om hva vi liker og ikke liker.)

Anonymous poster hash: 62ffb...011

Skrevet

Åh høres ut som Mr Grey . Nice 😃 ( om han ser ut som han da vel og merke hehe) høres digg ut,bortsett fra analgreia, hadde en analfiksert kjæreste ( min første) da jeg var ung som var endel eldre og totalt har ødelagt muligheten for at jeg skal ønske det der med noen andre, å nærmest bli voldtatt der mange ganger hver mnd til jeg blør er hinsides og skjønner ikke nå jeg fant meg i det. Men men first love og alt det der...( og han var en skikkelig skikkelig hot hunk)

Anonymous poster hash: a2f67...a1e

Skrevet

Åh høres ut som Mr Grey . Nice 😃 ( om han ser ut som han da vel og merke hehe) høres digg ut,bortsett fra analgreia, hadde en analfiksert kjæreste ( min første) da jeg var ung som var endel eldre og totalt har ødelagt muligheten for at jeg skal ønske det der med noen andre, å nærmest bli voldtatt der mange ganger hver mnd til jeg blør er hinsides og skjønner ikke nå jeg fant meg i det. Men men first love og alt det der...( og han var en skikkelig skikkelig hot hunk)

Anonymous poster hash: a2f67...a1e

Ja her snakker vi mr.grey, like flott som han også! 😏

Skulle ønske jeg tente på det for hans del! Jeg er en ordentlig pusekatt i forhold! 🙈

Hi

Skrevet

Du bør ikke gjøre ting du ikke er komfortabel med og ikke tenner på, jeg tror det kommer til å ødelegge for dere etterhvert. Mannen din bør enten roe ned på de tingene, eller velge å gå.

Når det er sagt, så lever mannen og jeg slik. Vi begynte veldig tidlig i forholdet å lufte ideer og fantasier, ingen av oss hadde drevet med bdsm før, så vi var ukjent med det. Så vi har funnet ut sammen hva vi liker og ikke liker, og han er helt klart Dom og jeg sub. Han kan binde meg, eller blindfolde meg om han ønsker det, han slår meg om jeg ikke gjør eller er som han ønsker. Han kveler meg og snakker stygt til meg. Han bestemmer alt. Men, dette er noe vi er enig om! Han vet hvor grensene mine går, han leser meg 100% og jeg stoler fullstendig på han. Hadde det ikke vært slik kunne jeg aldri vært med på det. Og jeg tenner jo selvsagt på det også, det var jeg som begynte å ta det opp, og heldigvis var han som meg :)

Vi har også vaniljesex, og etter de heftige rundene er det mye kos og kjærlighet ;) Sexen mellom oss handler om tillit, trygghet og kjærlighet, selv om det kanskje høres rart ut for noen :)

Men poenget er at man aldri bør gjøre slike ting om man ikke er "der"! For det handler om sinnet vårt, hvordan man takler det og hva man syns om det. Hadde noen andre enn min mann gjort noe slikt mot meg, hadde jeg ikke likte det.

Anonymous poster hash: 79235...be0

Skrevet

Du bør ikke gjøre ting du ikke er komfortabel med og ikke tenner på, jeg tror det kommer til å ødelegge for dere etterhvert. Mannen din bør enten roe ned på de tingene, eller velge å gå.

Når det er sagt, så lever mannen og jeg slik. Vi begynte veldig tidlig i forholdet å lufte ideer og fantasier, ingen av oss hadde drevet med bdsm før, så vi var ukjent med det. Så vi har funnet ut sammen hva vi liker og ikke liker, og han er helt klart Dom og jeg sub. Han kan binde meg, eller blindfolde meg om han ønsker det, han slår meg om jeg ikke gjør eller er som han ønsker. Han kveler meg og snakker stygt til meg. Han bestemmer alt. Men, dette er noe vi er enig om! Han vet hvor grensene mine går, han leser meg 100% og jeg stoler fullstendig på han. Hadde det ikke vært slik kunne jeg aldri vært med på det. Og jeg tenner jo selvsagt på det også, det var jeg som begynte å ta det opp, og heldigvis var han som meg :)

Vi har også vaniljesex, og etter de heftige rundene er det mye kos og kjærlighet ;) Sexen mellom oss handler om tillit, trygghet og kjærlighet, selv om det kanskje høres rart ut for noen :)

Men poenget er at man aldri bør gjøre slike ting om man ikke er "der"! For det handler om sinnet vårt, hvordan man takler det og hva man syns om det. Hadde noen andre enn min mann gjort noe slikt mot meg, hadde jeg ikke likte det.

Kansje jeg hadde likt det bedre om det var noe vi hadde funnet ut av sammen, dette er jo helt tydelig noe han har gjort før... Så han har vel utforsket det med en av sine xer går jeg utfra. Så bare hoppe han over den delen med meg.

Gjør ikke ting mer opphissende det heller akkorat.

Hi

Skrevet

Kansje jeg hadde likt det bedre om det var noe vi hadde funnet ut av sammen, dette er jo helt tydelig noe han har gjort før... Så han har vel utforsket det med en av sine xer går jeg utfra. Så bare hoppe han over den delen med meg.

Gjør ikke ting mer opphissende det heller akkorat.

Hi

Dere bør prate sammen om det, starte på nytt og finne ut hva som er greit for deg. Slik sex handler om hverandre, tillit og trygghet. Ikke om tvang og at den ene er usikker og ikke liker det. Da blir det bare feil.

Skrevet

Straffeknulle? Høres barnslig, umoden og jævlig turn-off ut!

Anonymous poster hash: ea70e...2ae
Skrevet

Straffeknulle? Høres barnslig, umoden og jævlig turn-off ut!

Anonymous poster hash: ea70e...2ae

Hehe, du aner ikke hvor deilig det er, på flere måter ;)

Skrevet

En mann som mente han skulle straffeknulle meg når han var forbanna på meg hadde blitt min eks mye raskere enn han hadde greid å si straffeknulle.

Hi, du skriver at disse sidene ved mannen din kommer frem når han er full eller når han er forbanna på deg. Man bør ikke drive den formen for sex under slike omstendigheter, for da vil ikke mannen være 100 % fokusert på dine grenser.

Du liker ikke mye av det han vil, han driter i det - bare han får sitt.

Måten din mann på ingen måte respekterer det du vil/ikke vil er nok til å gjøre ham til en eks.

Om du mot formodning likevel ønsker å fortsette forholdet med en mann som dette, da bør dere få hjelp av en sexolog eller lignende som kan gjøre det klinkende klart for mannen at det han driver med pr. i dag er en form for overgrep, det er uforsvarlig så lenge han tydelig ikke leser dine grenser, og han kan komme til å skade deg.

Skal man drive bdsm så må man ha en helt annen tilnærming enn det din mann har. Han er tydeligvis knapt en amatør på området - men tror han er verdensmester. Det er en farlig kombinasjon.

Krev at dere går til sexolog om dere skal utforske den delen av sexlivet nærmere.

Anonymous poster hash: 8aa0a...1d9
Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Han høres ut til å være full av innesperret aggresjon.

Å tenne på de tingene i seg selv er verken perverst eller uvanlig, men jeg bet meg merke i det du sa om at han vil "straffepule" deg når han er ute av balanse. Da er dere på en farlig vei - også selv om begge parter hypotetisk sett hadde ønsket å spille dom/sub-leken. For kjernen i å holde på med dette er tillit og atter tillit, og meget klare grenseoppganger som kontrollerer de områder der det slutter å være nytelse og blir et overgrep i stedet.

Hvis han skal ta ut andre følelser på deg i situasjoner med seksuelt fortegn vil han ikke slutte når du syns det er nok, da vil han fortsette til han selv føler tilstrekkelig lettelse fra sine egne plager. Da er din kropp et instrument i hans tjeneste, og det er ALDRI bra.

Jeg har ikke akkurat opplevd det du beskriver, men jeg gjenkjenner strukturen, fordi jeg har hatt opplevelser der partneren f eks er plaget av stress, nervøsitet eller sjalusi. Alle disse kan slippe taket hvis man har sex, men for den andre personen er slik sex ikke noe godt! Det merkes alt for tydelig at det ikke handler om "deg og meg og nytelsen" eller "deg og meg og nærheten", men i stedet om "meg og nervene mine". Da har jeg satt strek ganske kjapt, gitt! For jeg gidder ikke være noens sovetablett eller nervepille.

Og du skal ikke være din manns hoggestabbe...

Endret av Pashla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...