Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Var borte fra jobb med egenmelding de siste to-tre arbeidsdager før ferien. Har nå hatt fire uker ferie, og er blitt syk med halsbetennelse . Skal begynne på jobb igjen i morra. Har jeg mulighet til å benytte egenmelding i denne situasjon ? Ia-bedrift. Jeg har et lavt forbruk av egenmeldinger, de dagene før ferien er mine eneste egenmeldingsdager så langt i år. Anonymous poster hash: 43d21...acb
Kakao1234 Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Nei, du må ha sykemelding fra lege om du skal "få tilbake" disse feriedagene.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Ja det kan du. Anonymous poster hash: 15c7f...744
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Nei, du må ha sykemelding fra lege om du skal "få tilbake" disse feriedagene. Les hi en gang til kanskje? Anonymous poster hash: c3ffe...347
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Takker for svar. Får se formen an i morra. Hele familien har hatt det i ferien, og nå er det min tur Vanskelig dette, når man jobber nært innpå folk(sykepleier på sykehjem ) og har en smittsom infeksjon. Vet jo at jeg trengs på jobb også...midt i den verste ferietida. Anonymous poster hash: 43d21...acb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Takker for svar. Får se formen an i morra. Hele familien har hatt det i ferien, og nå er det min tur Vanskelig dette, når man jobber nært innpå folk(sykepleier på sykehjem ) og har en smittsom infeksjon. Vet jo at jeg trengs på jobb også...midt i den verste ferietida. Anonymous poster hash: 43d21...acb Når du jobber med denne gruppen skal du ikke ha dårlig samvittighet for å bli hjemme med halsbetennelse. Kan bli flere konsekvenser hvis du drar på jobb. Bli hjemme og bli frisk 😊 Anonymous poster hash: 27fef...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå