Gå til innhold

Anbefaler dere teltferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/ hvorfor ikke?

Pluss og minus med å campe i telt mottas med takk 😊

Anonymous poster hash: fdacd...c02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke.

Pga komfort, med vond rygg og nakke er det helt uaktuelt å sove i telt.

Anonymous poster hash: de016...769

Skrevet

Ja, med stort nok telt og komfortable og varme soveforhold 😊

Anonymous poster hash: e8587...86f

Skrevet

Om det er godt vær, og ein kjøper seg gode luftmadrasser, så er det ikkje så verst. Ungane elskar campinglivet,og sjølv om me vaksne foretrekker campingvogn, så er det veldig stas for ungane å ligge i telt. Har mange netter bak meg i telt før ungane. Det gjev ei god fridomskjensle, og ein kjem nær naturen. For camping over fleire dagar, med familie, så ville eg gjerne valgt ein plass med straum, og hatt med kjøleboks, samt moglegheit for lading av dippeduttar.

Skrevet

Ja :)

Da barna var to og fem var vi på en 14 dagers telttur med de.

Vi kjørte rundt i Sverige og lå på forskjellige campinger. Vi hadde to fantastiske uker :)

Barna storkoste seg.

Vi leide hytte et par dager pga pøsregn, men eller koste vi oss i teltet :)

Koselige kvelder rundt bålet, med kakao og boklesing, fine morgener ved vann, vi lagde frokost og barna bada :)

Middag på primus og bare lek og kos.

Så ja, jeg anbefaler det.

Da de ble litt eldre teltet vi mer i skoger, fant fine vann og lå i flere dager. Gode minner for oss alle :)

Anonymous poster hash: 2d01d...c3e

Skrevet

Billig

Frihet

Ungene syns det er spennende

Får sett mye på kort tid

Anonymous poster hash: 99f01...b4f

Skrevet

Ja. Selvfølgelig gjør jeg det.

Få ting er som å våkne på et øde sted av fuglesang, koke kaffe på bålet og se ungene kose seg. Det at ungene skaper sin egen underholdning av det de kan finne i naturen, og kanskje fiske noen ferske fisk til å steke på bålet til middag.

Kan livet bli bedre enn det?

Anonymous poster hash: e216b...32d

Skrevet

Ja, vi er på telttur med ungene flere ganger om sommeren! Stort telt, luftmadrasser og strømtilkobling😊

Anonymous poster hash: 604f4...c25

Skrevet

Jeg og datteren min er ofte på telttur og teltferier. Kjempe gøy og absolutt til å anbefale :) Sist vi var på telttur traff vi på bjørn, det var ikke så morsomt og et lite minus. Utover det er det bare kjekt.

Anonymous poster hash: 84f1e...254
Skrevet

Over mitt lik.

Anonymous poster hash: b7170...93a

Skrevet

Mine beste sommerminner fra barndommen, inneholder camping! Vi reiste mye rundt i verden, men de aller beste turene var camping. Masse barn å leke med, alle var sosiale osv. Var virkelig koselig ❤️

Skrevet

Nei, nei og neeeeeei! Ustabilt vær, kaldt, do i skauen, mygg, regn,regn og regn, ikke få vaske klær, skitt osv. Blir heller hjemme og vasker sluken på dusjen

Anonymous poster hash: b5965...bff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...