Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Fikk en venneforespørsel på fb tidligere i dag, fra en jeg hadde et seksuelt forhold til for et par år siden ( da var han singel). Jeg sjekker fb-profilen hans og ser at han er forlovet, og fikk barn i mars. Så med en gang jeg aksepterer venneforespørsel tikker det inn en mld på Messenger. Jeg gratulerer med barn og forlovelse - og etter 2 mld med høflighetsfraser lurer han på om jeg er ledig mandag ettermiddag, for han har lyst til å rive av meg klærne og kn**** meg hardt... WTF??? Dette er en jeg forsåvidt ikke trenger å forholde meg til hvis jeg ikke vil, så jeg svarte bare noe sånt som "..tror ikke det, du bor vel ikke alene nå?" Jeg er ikke typen til å komme med en moralsk skjennepreken, men hva faen, liksom...Hvordan i det hele tatt har han tid og ønsker om å holde på sånn som nybakt far?? Anonymous poster hash: e23f2...026
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Jeg hadde ikke vært så mild i min tilbakemelding til ham. Jeg hadde nok lekset opp til ham hva jeg mente om at han tydeligvis har null respekt for både forloveden/mor til sitt barn og meg. Hadde bedt ham ta et oppgjør med seg selv og hvordan han behandler andre. Og så hadde jeg slettet ham som venn på alle sosiale medier! Anonymous poster hash: 5110f...c34
Gjest Antarctica Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Slett svinet. Han er jo bare en desperat tulling.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Jeg hadde tatt et skjermbilde av den meldingsutvekslingen og sendt det til samboeren hans. Anonymous poster hash: b056f...9ec
*Miss Marple* Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Jeg tror jeg hadde sagt at jeg kom til å videresende meldingen til kona. Jeg hadde aldri gjort det, men han hadde hatt godt av å svette litt. Drittgubbe.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Jeg svarte at han måtte slutte med dette, og om han ikke skjønte det vart feil? At han måtte ta vare på det han hadde, og ikke risikere at for et ubetydelig knull. Han svarte slukøret tilbake at jeg hadde rett, og beklaget så mye... Håper han klarer å holde seg på matta ( men jeg har mine tvil..) Anonymous poster hash: e23f2...026
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Jeg svarte at han måtte slutte med dette, og om han ikke skjønte det vart feil? At han måtte ta vare på det han hadde, og ikke risikere at for et ubetydelig knull. Han svarte slukøret tilbake at jeg hadde rett, og beklaget så mye... Håper han klarer å holde seg på matta ( men jeg har mine tvil..) Anonymous poster hash: e23f2...026 Jeg tviler også. Når han går så tydelig ut som han gjorde med deg så har han mistet noen sperrer. Godt du i hvert fall sa fra så tydelig til ham som du gjorde. Anonymous poster hash: 5110f...c34
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 Det der er dessverre mere vanlig en man skulle trodd. Bla en tidligere kollega av meg holdt på med damer på alle firmafester etc, sender nakenbilder av seg selv og slibrige mld. Samboeren han legger ofte ut lykkelige familiebilder med de to barna på fb. En annen sendte meg en mld ala den du fikk HI, for etter at de fikk baby for 3 mnd siden fikk han ikke noe sex, stakkars. Synes så synd på alle disse godtroende samboerene som ikke aner hva mennene deres gjør bak ryggen deres. Skikkelig kvalmt. Anonymous poster hash: d19f1...34f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #9 Skrevet 10. juli 2016 Er dessverre mange som er utro, men kvinner er minst like ille. Anonymous poster hash: ed10a...c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå