Gå til innhold

Bilsete leiebil i Syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva slags bilsete man får når man leier bil hos feks Avis i Spania? Tenker merke og sikkerhetsnivå.

Anonymous poster hash: 9ecde...f55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener altså barnesete/babysete til bil :) Hi

Skrevet

Har ikke peiling på Spania. Men i Frankrike, som jeg innbiller meg er temmelig likt, så er setene relativt ok til de under ett år.

Deretter er det beltestoler ala Europris, bare med integrerte 5punktseler. Jepp, fremovervendte beltestoler til barn på rett over året. De har litt innleggsputer, slik at barnet passer i stolen. Men sikkerheten er nada.

Jeg trålet butikker i Frankrike for å se om jeg kunne kjøpe et bedre alternati, men fant det ikke. Alle de hadde liknet på slike som ligger i hauger på europris til 299..

Anonymous poster hash: df7c1...73a

Skrevet

Har ikke peiling på Spania. Men i Frankrike, som jeg innbiller meg er temmelig likt, så er setene relativt ok til de under ett år.

Deretter er det beltestoler ala Europris, bare med integrerte 5punktseler. Jepp, fremovervendte beltestoler til barn på rett over året. De har litt innleggsputer, slik at barnet passer i stolen. Men sikkerheten er nada.

Jeg trålet butikker i Frankrike for å se om jeg kunne kjøpe et bedre alternati, men fant det ikke. Alle de hadde liknet på slike som ligger i hauger på europris til 299..

Anonymous poster hash: df7c1...73a

Tusen takk for svar! :) Var det jeg tenkte... Blir nok så vi tar med vår egen stol til småen, tenker jeg! Hi

Skrevet

Noen som vet hva slags bilsete man får når man leier bil hos feks Avis i Spania? Tenker merke og sikkerhetsnivå.

I Spania har de ikke bakovervendte bilstoler, så vi har tatt med eget  til barna har vært nærmere 4 år...da har vi leid helt ok seter der:)

Anonymous poster hash: 1f603...e14

Skrevet

De har ikke bakovervendte hverken i spania eller frankrike der vi leide. Var Hertz og Avis . Måtte tilogmed krangle med dem om beltestol til 3 åringen ene turen og mente det holdt, hadde bestilt fremovervendt toddler seat. På andre turen kom de med kun pute til 7 åringen der vi hadde bestilt beltestol. Mye gammelt og håpløst når man bestiller og betaler for en vare og det de kommer med er totalt annet og vi må krangle om ting, de skyldte på de var tomme ol. Kommer ikke til å stole på vi får det vi bestiller igjen. Spania var forresten verre enn Frankrike.

Anonymous poster hash: c39ca...3e7

Skrevet

Takk for svar alle sammen! 😊 Var litt det jeg fryktet ja, så vi tar med bilstol hjemmefra. Lille er bare 5 mnd, og sikkerhet er viktig! Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...