Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Når feirer dere barnebursdag? Min datter er født sent i juli, og da har jo veldig mange ferie. Barnehagen er nesten tom. Vente til august eller enda senere? Anonymous poster hash: 874b6...8e2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Når feirer dere barnebursdag? Min datter er født sent i juli, og da har jo veldig mange ferie. Barnehagen er nesten tom. Vente til august eller enda senere? Anonymous poster hash: 874b6...8e2 Noen tar før fellesferien mens andre tar det etter. Anonymous poster hash: d28c0...d1b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Jeg har ikke født på sommeren, men er født sist i juli selv og feiret som regel i august, nærme skolestart Anonymous poster hash: fb8c2...681
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Vi har midt i juli. Varierer litt om vi tar det før skoleslutt eller etter skolestart. Ville tatt det etter skolestart. Første uka. Anonymous poster hash: 6c3fa...dde
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Vår datter er født i starten på juli. Tidligere har vi feiret rett før skoleslutt, men i år var det ikke ledige helger på den tiden. (5 jenter i klassen med bursdag i juli, de fire andre feiret før skoleslutt.) Så i år blir det første helga etter skolestart😊 Anonymous poster hash: 47989...d92
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Vår datter er født i starten på juli. Tidligere har vi feiret rett før skoleslutt, men i år var det ikke ledige helger på den tiden. (5 jenter i klassen med bursdag i juli, de fire andre feiret før skoleslutt.) Så i år blir det første helga etter skolestart😊 Anonymous poster hash: 47989...d92 Vi går sammen og feirer flere i lag. Håpløst å ha fire bursdager og div avslutninger de siste ukene før skoleslutt Anonymous poster hash: 6c3fa...dde
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 Født 19. juli, feirer rett før skoleferien. Anonymous poster hash: a35f0...dd1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 Født 1 august og vi tar det etter ferien. Har familiebursdag på bursdagen Anonymous poster hash: 16c6b...3e4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #9 Skrevet 9. juli 2016 Vi går sammen og feirer flere i lag. Håpløst å ha fire bursdager og div avslutninger de siste ukene før skoleslutt Anonymous poster hash: 6c3fa...dde Vi foreslo å slå sammen alle jentene å lage skikkelig bursdagsfest. Men de andre jentene skulle ha bursdagen sin hjemme så da ble det ikke noe av. Blir tett med bursdager og avslutninger ja. I tillegg så er det midt i min eksamensperiode da. Nå blir det bursdagsparty med disko og alle jentene i begge klasser for dattera vår alene😊 Anonymous poster hash: 47989...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå