Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går snart ut i sommerferie!!! 18 juli!!!! 4 uker!!!!!! 

Skal bare nyyyyyyte. Spise masse god grillmat og jordbær med fløte/is, kose meg i hagen. Frokost på hverandra. Kveldsbad (om det blir varmere).... 

Har ikke noe veldig spesielt som skjer. Kanskje jeg skal unne meg en tur ut å spise lunch med mannen eller veninner...?? Kanskje :D 

Anonymous poster hash: 3b6c1...6d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Bergen å her har det regnet stortsett hver dag så det ødelegger jo litt for feriemoduset.

Men gleder meg til finværet kommer så jeg og småen kan bade og kose oss med god mat :)

Ser også frem til å komme seg litt vekk herfra på ferie å oppleve nye ting og steder.

Anonymous poster hash: ae81c...56b
Skrevet

Gleder meg mest til masse tid med mannen min ❤️

Anonymous poster hash: 49b54...e8b

Skrevet

Bor i Bergen å her har det regnet stortsett hver dag så det ødelegger jo litt for feriemoduset.

Men gleder meg til finværet kommer så jeg og småen kan bade og kose oss med god mat :)

Ser også frem til å komme seg litt vekk herfra på ferie å oppleve nye ting og steder.

Anonymous poster hash: ae81c...56b

Det er da virkelig ikke sant! Hele denne uka har da vært flott her i Bergen. Små enkeltskurer noen av dagene midt i uka. I dag har vi vært i hagen det meste av dagen, og gått tur i ettermiddag uten en dråpe.

Anonymous poster hash: 4548b...61a

Skrevet

Gleder meg til mamma kommer på besøk og kan sitte barnevakt så jeg kan få tatt en lang dusj og sovet ut :D 

Anonymous poster hash: 29b62...9ee
Skrevet

Gleder meg til den er over og det blir høsten

Har MW og blir betydelig verre av varen, alle symptomer forverres og jeg er i elendig form. Gleder meg til kjølig høstluft...

Anonymous poster hash: 957f9...809

Skrevet

Gleder meg til den er over og det blir høsten

Har MW og blir betydelig verre av varen, alle symptomer forverres og jeg er i elendig form. Gleder meg til kjølig høstluft...

Har ME og blir betydelig verre av VARMEN

Skrevet

Fri sammen med mann og barn ❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: 2f25f...7d5

Skrevet

Gleder meg mest til masse tid med mannen min ❤️

Anonymous poster hash: 49b54...e8b

Det er det jeg gruer meg mest til!!!

Anonymous poster hash: f3894...fb8

Skrevet

Mer tid med kjæresten. Få flere dager sammen av gangen.

Anonymous poster hash: e6e32...304

Skrevet

Det er det jeg gruer meg mest til!!!

Anonymous poster hash: f3894...fb8

hvorfor?

Anonymous poster hash: 3b6c1...6d9

Skrevet

Fri med mann og barn, få tid til å ordne opp i hjemmet. Ordne klart til lillebror kommer:-)

Anonymous poster hash: 854ca...67c

Skrevet

Gleder meg til å skru av vekkerklokka for en stund. Idag var det fryktelig hardt å stå opp klokka seks når resten av huset sov og kunne sove lenge.

Jeg har igrunn ingen planer, så lite planer at ferien min nok blir litt kortere siden det ble krøll på jobb. Sa jeg kunne jobbe så sjefen får den uka hun ville i sommer, en uke unner jeg henne. Men sa jeg tar gjerne korte vakter og er det andre som kan så står de forran meg i køen. Det er ikke alt de andre kan, så om jeg må ta morra rutinene som ikke alle kan og dra hjem etter to timer går det helt fint. Men vi får se, uansett får jeg endel ferie altså.

Hadde en uke der jeg igrunn bare lata meg, men gjorde utrolig mye. Bare de eldst ungene i hus så vi kunne ta en spontantur til oslo osv. Deilig å vøre helt uten planer syns jeg, det er da vi gjør mest også. Hva vi ender opp med å gjøre vet vi aldri, men dagene er aldri ett problem å få til å gå.

Mannen er ferdig med ferien, så blir ikke ferietur sammen med han.

Anonymous poster hash: c959c...f24

Skrevet

God tid med mann og barn. Kanskje bade, hvis det blir vær til det 😊

Anonymous poster hash: 4084b...f80

Skrevet

Ferie fra 18 juli her og men kun 3 uker da.Gleder meg til å ikke dra på jobb hver dag når jeg er så kvalm døgnet rundt. Bare sove lenge, spise når jeg er i form til det og ingen som maser hele dagen. Hilsen nygravid og grønn i trynet.

Anonymous poster hash: 22b52...afa

Skrevet

Gleder meg mest av alt til begravelsen til min mamma er overstått. Etter det - ferie med familien.

Anonymous poster hash: 843d3...a7d

Skrevet

er i sommerferie nå, gleder meg mest til og dra til Kristiansand med gutten min på 3,5 år :) skal dit neste mandag, gleder seg han også, så gleder seg veldig og være med besteforeldrene på ferie til nord norge til oldefaren hans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...