Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Vi har flere ganger vært på teltferie i Sverige, men tenkte vi skulle teste ut campinglivet i Norge et par netter også. Når vi reiser til Sverige, booker vi plass på forhånd (og syns det er veldig praktisk), men jeg finner ingen campingplasser her som har samme system. Noen som vet om campingplasser hvor man booker plasser på forhånd? Noen som har anbefalinger til campingplasser? Hovedsakelig i Telemark og Agderfylkene. Anonymous poster hash: 88c08...e3c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Norsjø feriesenter, campingen der er kjempefin 😊 veldig rent og pent, og 30 min kjøring til Bø. Show for barna, kabelbane, strand, restUrant, lekeplass osv Anonymous poster hash: c740b...d54
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Var på mineralparken på evje idag og det kan jeg anbefale Anonymous poster hash: 9a949...d9f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 På moysand camping utenfor Grimstad er det knallfint, en av Norges veldig få fem-stjernes campinger:-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Skottevig er fantastisk! Anonymous poster hash: a3ef8...8ea
soleia Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 Synes det kjekke med campingferie er at ein kan verre spontan, så er godt nøgd med at det ikkje er praksis med førehandsbestilling, slik som i Sverige. Kjem ein fram ikkje så altfor seint på kvelden, så får ein plass. Fekk beskjed på Skottevig at vi var omtrent sikra plass om me kom før kl 18. Spesielt trur eg teltgjestar sjelden vert avviste. I Telemark og Agder er det mange barnevennlige campingplasser. Skottevig likte vi godt. Campingane i Bø skal og vere bra, om Sommarland er av interesse.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #9 Skrevet 10. juli 2016 Takk for gode innspill😊 Anonymous poster hash: 88c08...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå