Gå til innhold

Teltferie i Norge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flere ganger vært på teltferie i Sverige, men tenkte vi skulle teste ut campinglivet i Norge et par netter også. Når vi reiser til Sverige, booker vi plass på forhånd (og syns det er veldig praktisk), men jeg finner ingen campingplasser her som har samme system. 

Noen som vet om campingplasser hvor man booker plasser på forhånd?

Noen som har anbefalinger til campingplasser? Hovedsakelig i Telemark og Agderfylkene. 

Anonymous poster hash: 88c08...e3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Norsjø feriesenter, campingen der er kjempefin 😊 veldig rent og pent, og 30 min kjøring til Bø. Show for barna, kabelbane, strand, restUrant, lekeplass osv

Anonymous poster hash: c740b...d54

Skrevet

Var på mineralparken på evje idag og det kan jeg anbefale

Anonymous poster hash: 9a949...d9f

Skrevet

På moysand camping utenfor Grimstad er det knallfint, en av Norges veldig få fem-stjernes campinger:-)

Skrevet

Skottevig er fantastisk!

Anonymous poster hash: a3ef8...8ea

Skrevet

Sandviken camping ved Tinnsjøen

Skrevet

Synes det kjekke med campingferie er at ein kan verre spontan, så er godt nøgd med at det ikkje er praksis med førehandsbestilling, slik som i Sverige. Kjem ein fram ikkje så altfor seint på kvelden, så får ein plass. Fekk beskjed på Skottevig at vi var omtrent sikra plass om me kom før kl 18. Spesielt trur eg teltgjestar sjelden vert avviste. I Telemark og Agder er det mange barnevennlige campingplasser. Skottevig likte vi godt. Campingane i Bø skal og vere bra, om Sommarland er av interesse.

Skrevet

Takk for gode innspill😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...