Gå til innhold

Trimetoprim og Terbinafin Orifarm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på langtidskur med Terbinafin pga neglesopp. Noen som vet om jeg trygt kan ta en tre-dagers-kur med Trimetoprim (antibiotika) samtidig? Kjenner jeg har fått urinveisinfeksjon og har en slik kur liggende fra sist jeg hadde urinveisinfeksjon.

Anonymous poster hash: 94576...de4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke svaret dessverre. Men i et tiendedelssekund da jeg leste tittelen på innlegget trodde jeg at dette var nok en navnetråd, og at dib damenes fantasi hadde nådd nye høyder... 😂 😂

Skrevet

Går på langtidskur med Terbinafin pga neglesopp. Noen som vet om jeg trygt kan ta en tre-dagers-kur med Trimetoprim (antibiotika) samtidig? Kjenner jeg har fått urinveisinfeksjon og har en slik kur liggende fra sist jeg hadde urinveisinfeksjon.

Dette må du spørre legen om. Du skal jo egentlig uansett fastslå uvi og utelukke andre ting før du bruker antibiotika. Det kan jo være en reaksjon på terbinafin.

Anonymous poster hash: 1d425...b0c

Skrevet

Dette må du spørre legen om. Du skal jo egentlig uansett fastslå uvi og utelukke andre ting før du bruker antibiotika. Det kan jo være en reaksjon på terbinafin.

Anonymous poster hash: 1d425...b0c

Er urinveisinfeksjon en vanlig bivirkning av Terbinafin? Står ikke noe om det i pakmingsvedlegget. Jeg har ofte UVI så derfor jeg har fått utskrevet ekstra dose slik at jeg kan ta når jeg kjenner at jeg får det. Hi

Skrevet

Vet ikke svaret dessverre. Men i et tiendedelssekund da jeg leste tittelen på innlegget trodde jeg at dette var nok en navnetråd, og at dib damenes fantasi hadde nådd nye høyder... 😂 😂

Hahahaha, har heldigvis ikke så spentig smak når det gjelder navn. 😉 Hi

Skrevet

Sjekk interaksjoner.no

Anonymous poster hash: 61b05...71b

Skrevet

Sjekk interaksjoner.no

Anonymous poster hash: 61b05...71b

Ah så smart! Tuuusen takk! :) Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...