Gå til innhold

da jeg var barn hadde jeg en liten periode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der jeg hadde en psykisk trang til å spytte hele tiden. Klarte bare ikke å svelge spyttet, så jeg spyttet og spyttet hver gang jeg var ute, varte kun et par uker og har ikke kjent noe slikt verken før eller siden, inntil her om dagen. Jeg var på en kirkegård og satte noen blomster på en slektning av min mann sin grav, så kjente jeg denne plutselige trangen til å ikke ville svelge sitt eget spytt. Jeg drev da og spyttet 1 gang på en grav ved siden av min manns slektnings sten. Min svigermor så helt forferdet på meg og jeg visste ikke hvordan jeg skulle få forklart meg og har ikke sagt noe til henne siden hendelsen, hun kommer til oss på middag imorgen, hva bør jeg si til henne?

Anonymous poster hash: 58ae9...274

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Nøffemor, er det du...?

Skrevet

Du klarte ikke spytte en annen plass enn på en annen sin grav? Jeg hadde ikke nevt det mer. Bare latt det gå og håpet at det ble glemt 😬

Anonymous poster hash: 5e568...15f

Skrevet

Du klarte ikke spytte en annen plass enn på en annen sin grav? Jeg hadde ikke nevt det mer. Bare latt det gå og håpet at det ble glemt 😬

Anonymous poster hash: 5e568...15f

😅😅😅

Anonymous poster hash: bf802...efc

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Åssen klarte du å bomme på svigermor?

Skrevet

At du svelget et insekt...?

Skrevet

Det du beskriver er emosjons/ stressutløste tics.

Jeg ville ha gått for forslaget om å si at du fikk et insekt i munnen. Det er ikke alltid sannheten må sies, og i dette tilfellet ville jeg helt klart ha unngått den lange, rare, egentlige forklaringen ovenfor svigermor....

Skrevet

"Du svigermor, i går på kirkegården så jeg at du så på meg da jeg spyttet. Jeg må bare få sagt at det var ubevisst at jeg spyttet akkurat der jeg spyttet. Jeg fikk en mygg i munnen og av ren reaksjon spyttet jeg uten å tenke meg om. Jeg så du reagerte, så jeg måtte bare få forklare meg"

Anonymous poster hash: ff039...226

Skrevet

"Du svigermor, i går på kirkegården så jeg at du så på meg da jeg spyttet. Jeg må bare få sagt at det var ubevisst at jeg spyttet akkurat der jeg spyttet. Jeg fikk en mygg i munnen og av ren reaksjon spyttet jeg uten å tenke meg om. Jeg så du reagerte, så jeg måtte bare få forklare meg"

Anonymous poster hash: ff039...226

Hahaha... :legrine:

Det ble visst ikke så mye bedre nei...

Kanskje like greit å la det ligge, med mindre svigermor dropper noen hint?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...