Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Hvis mannen din innrømmer at han fantaserer om alle kvinner rundt seg. Det vil si kolleger, venners koner, dine venninner, jenter han ser på treningssenteret, jenter han ser på stranda, kvinner med dyp utringning som han treffer på gata osv. Muligens også søsteren din og andre kvinnelige slektinger. Han bruker fantasiene når han onanerer, men ofte bare fantaserer han om sex med dem uten å gjøre mer, for eksempel når han kjører til pg fra jobb eller sitter på et venteværelse. Han fantaserer aldri om sex med deg, selv om dere har et eldig bra sexliv. Er dette noe dere er komfortable med i deres forhold? Anonymous poster hash: 96f6c...d5f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Nei, det ville jeg ikke vært komfortabel med. Jeg spør aldri hva en mann fantaserer om, det får være hans sak. Men om jeg var blitt fortalt det du skriver her, da hadde nok mannen blitt rimelig turn-off for meg. Om mannen din virkelig har sagt noe slikt så gir han meg inntrykk av å være svært lite sosial intelligent (overfor deg), ha lite forståelse for andres følelser (dine) og muligens bruke det som en hersketeknikk. Jeg hadde mistet all lyst på en slik mann, han blir bare for primitiv og stusselig i mine øyne. Anonymous poster hash: 77aaa...23d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Ikke komfortabel, men jeg legger meg ikke opp i hva mannen fantaserer om når han koser seg Jeg tenker da virkelig ikke på mannen min når jeg skal kose meg Men når det er sagt, det er en samtale vi ikke har her i huset 🙈 Anonymous poster hash: 9677b...46e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Det må da være lov å se, så lenge man ikke rører 😊 Anonymous poster hash: 9677b...46e
Gjest Stjerneklart Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Fantasier er fantasier, og så lenge det forblir med det (og det ikke er et reelt ønske og plan om å ha sex med disse kvinnene!) så hadde jeg nok ikke gjort så mye med det. Men, han hadde absolutt ikke trengt å dele disse fantasiene med meg. For. Et. Turn. Off. Hadde nok ikke blitt noe på han den kvelden, nei.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Nei, ikke i det hele tatt. Dvs, om han kunne sikkert gjort dette, men jeg ville ike visst om det og hadde mistet respekt for ham om han fortalte meg at dette var noe han gjorde. Anonymous poster hash: a439a...78a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 Jeg er glad jeg ikke vet hva mannen fantaserer om når han onanerer. Det har jeg ingen behov for å ville vite. Selv fantaserer jeg ikke om mannen min når jeg koser meg, og han bryr seg heller ikke om hva jeg fantaserer om. Fantasier er fantasier, og de forblir i fantasien. Har fantasert om noe tidligere som jeg har prøvd ut, det var ikke alltid like spennende som i fantasien så nå lar jeg ting være i fantasien om jeg liker fantasien. Anonymous poster hash: 7ce65...df0
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 Har han sagt alt dette til deg? For en dust? Hadde vært greit for meg å ikke vite og kanskje anta at han tenker på andre, men hadde IkKe vært komfortabel med at han fortalte meg slik Anonymous poster hash: 3b88d...ef4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå