Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Vi tenker å bestille en "luksus"chartertur. Da blir det enten Royal suite med privat basseng med Ving eller premium suite med tilsvarende med Startour. Vi har lite erfaring med charter, vært på en tur med Ving til Alcudia og det var helt greit. Så dere erfarne sydenfarere, hva anbefaler dere? Gjerne konkrete steder også. Må være swim up rom eller delt/privat basseng.Takk for svar! Anonymous poster hash: f6041...620
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Det har ikke så mye å si. Vi velger alltid ving fordi de er litt rimeligere og har bedre nettside. Anonymous poster hash: 86968...53e
Blondzilla Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Ving er generelt billigere. Det du får vil jeg tro er mye det samme. Ving harker 5 stjerners hotell i Alcudia som heter zaphiro et eller annet.. Dette vil jeg ikke anbefale. Helt nytt, og relativt fresht, men på ingen måte 5 stjerner.
Appelsinpiken Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Vi er veldig fornøyd med sunwing hos ving. Hørt veldig mye bra om Ocean Beach Club, så neste gang drar vi til det på gran Canaria
Kakao1234 Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Reiser både med Ving og Star Tour. Synes det er like bra. 😊
Gemini77 Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Flyene til star tour er små og trange. Nekter å reise med star tour etter en 6 timers tur til gran canaria med kun 2 rader av 3 setere og trangt mellom. Ving har store fine fly omtrent uansett hvor du drar.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 Flyene til star tour er små og trange. Nekter å reise med star tour etter en 6 timers tur til gran canaria med kun 2 rader av 3 setere og trangt mellom. Ving har store fine fly omtrent uansett hvor du drar. Enig i denne. Men da vi først kom fram var jeg mer imponert over star Tour hotellet (RIU) enn andre all inclusive hoteller jeg har vært på med ving. Anonymous poster hash: 23e36...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå