Gå til innhold

John Arne Riise, sutrete eller misforstått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke helt å bli enig med meg selv hva jeg synes.

Han har helt klart hart en tøff oppvekst med mishandling,mobbing og en noget spesiell mor. Selvtilliten blir vel deretter.

Men samtidig virker det som han dyrker det negative (eller er det kanskje media?).

Ser bare for meg at han aldri vil takle å ha ei dame over 30, kanskje litt umoden?

Anonymous poster hash: a95c6...859

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke å synes sånne tråder er greit jeg . Å diskutere enkelt personer burde vi holde oss for gode til

Anonymous poster hash: f280d...36f

Skrevet

Han er nå en offentlig person som bruker media for det det er verdt så jeg ser ikke helt problemet.

Anonymous poster hash: a95c6...859

Skrevet

Misforstått. Norge blir for lite for ham. Han er et stort talent og ingen typisk skandinavisk personlighet.

Anonymous poster hash: 5be44...39f

Skrevet

Sutrete inntil det motbydelige.

Anonymous poster hash: d4ab3...907

Skrevet

Jeg fikk et positivt inntrykk av han når han frontet en anti-mobbe kampanje. Leste et intervju der jeg synes han gjorde en god figur.

Han har nok ikke hatt det bare lett, og han har dessuten jobbet svært hardt for å oppnå det han har gjort.

Han har også hatt en imponerende fotballkarriere, i hvert fall etter norsk standard.

Skrevet

Jeg føler med han i å ha en tøff barndom med mobbing og familiekonflikter.

Men å skylde på andre slik han gjør hver gang han får velfortjent kritikk er et hån mot de som opplever "ekte" mobbing og trakassering.

Anonymous poster hash: 61c91...f83

Skrevet

Misforstått. Media henger på han som en klegg, og elsker å vinkle ting negativt.

Anonymous poster hash: 7b42a...f96

Skrevet

Dust.

Anonymous poster hash: 0644e...39f

Skrevet

Pompøs diva, blærete og rar.

Anonymous poster hash: 3fcc7...a33

Skrevet

Synes litt synd på han. Tror han er litt misforstått dessverre. Fikk er godt inntrykk av han i "Dama til..." med Live Nelvik.

Skrevet

Misforstått.

Men det hjelper liksom ikke at han er ålesunder, de fleste ålesundere høres litt klysete ut uansett.

Skrevet

God blanding.

Dum som et brød og overkompenserer usikkerhet ved å bli brautete. Men sikkert ikke noe vondt i han.

Anonymous poster hash: b101c...17f

Skrevet

Kjenner han personlig, vokst opp sammen. Absolutt misforstått med veeeldig dårlig selvtillit :/ mobbingen sitter veldig godt når det har vært over så mange år... Veldig bra, kjekk mann med ett stort hjerte, så syns det er fælt at han har det sånn :(

Anonymous poster hash: 7bcd3...f4e

Skrevet

Jeg syns han fremstår som en bortskjemt sutrepave. 

Men innerst inne tror jeg han er veldig snill, litt vel naiv og har et stort hjerte. Jeg tror mobbingen preger ham, dårlig selvtillit eller selvbilde som fører til han fremstår litt høy på seg selv og jeg tror han snakker en del før han tenker. Dermed blir han gjerne misforstått. Av mange grunner blir han også en del jaget og hetset i media. 

Anonymous poster hash: 3577b...1de
Skrevet

Han er absolutt ikke misforstått! Kjenner til han, han blei ikke plaget noe mer enn andre på den tida! Kjenner ei som ble mobba av han! Blir så sint hver gang jeg ser han uttaler seg om mobbing

Anonymous poster hash: e212b...815

Skrevet

Misforstått, fikk et godt bilde av han i dama til, der var han jo veldig søt.

Anonymous poster hash: b9eab...03c

Skrevet

Han er absolutt ikke misforstått! Kjenner til han, han blei ikke plaget noe mer enn andre på den tida! Kjenner ei som ble mobba av han! Blir så sint hver gang jeg ser han uttaler seg om mobbing

Beklager, ser at det kom ut litt feil og hardt. Kan godt være at han ble mobbet og plaget..trist om det er tilfelle.

Skrevet

Mistforstått, er en flott gutt/mann

Skrevet

Han er kanskje flink i fotball, men han er ellers en svært enkel og kjedelig mann uten noen interessante tanker og ideer.

Gjesp

Anonymous poster hash: 6eb4d...3da

Skrevet

Jeg tror han er grisheldig som ble flink i fotball for det er nok tvilsomt at han hadde gjort suksess i et vanlig yrke. Han virker naiv, men hyggelig.

Anonymous poster hash: 572ff...996

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...