Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Aldri. Tror ikke jeg hadde fått det til uten å bli svslørt... Synes for øvrig det er bare tull å fake. Anonymous poster hash: 57c27...4ea
Ylva og Mathilde Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 (endret) Ikke orgasme, men hender jeg later som om jeg synes det er litt bedre enn det det er. Akkurat som om jeg later som at jeg er interessert i å høre om drama blant kolleger på venninners jobb, eller hva en annen venninne drømte i natt. Har skjønt at man må fake det meste her i livet, for å glede andre. Endret 9. juli 2016 av Ylva og Mathilde
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Aldri faket med mannen min. Noensinne. Jeg turdte vel å la være å fake med han siden han var jomfru første gang vi hadde sex. Med eksen faket jeg hver gang, for å pleie egoet hans. Anonymous poster hash: 14bb5...1fc
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 Det har hendt, ja. Og jeg ergrer meg hver gang jeg gjør det. Anonymous poster hash: b98e2...49a
Marriet Skrevet 9. juli 2016 #9 Skrevet 9. juli 2016 Med eksen. Faket mye. Det ble bare en ond sirkel. Han forventet at jeg skulle komme hver gang av "ingenting" fordi jeg fikk lett orgasme den første tida vi var sammen. Orgasme for meg er veldig psykisk. Jeg kommer ikke hvis ikke jeg har det bra. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å ligge med han i det hele tatt. Så jeg faket og ble ferdig med det.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #12 Skrevet 9. juli 2016 Har gjort det ja, men har vokst det av meg Anonymous poster hash: 19104...55e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #13 Skrevet 9. juli 2016 Med eksen. Faket mye. Det ble bare en ond sirkel. Han forventet at jeg skulle komme hver gang av "ingenting" fordi jeg fikk lett orgasme den første tida vi var sammen. Orgasme for meg er veldig psykisk. Jeg kommer ikke hvis ikke jeg har det bra. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å ligge med han i det hele tatt. Så jeg faket og ble ferdig med det. Akkurat det samme her. Jeg faker når vi er inne i en dårlig perode og jeg egentlig ikke har lyst på sex i det hele tatt. Faket også da min første kjæreste fikk for seg at han SKULLE gi meg orgasme, og herjet med klitoris på en måte som bare var vond så lenge at jeg hadde mest lyst til å skrike. Var ung og turte ikke å si at det ikke var bra, så jeg faket. Anonymous poster hash: f5308...1d5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #14 Skrevet 9. juli 2016 Ja i starten av forholdet. Tok meg 3 år å få orgasme sammen med han. Løsnet når jeg var 21 og tok litt mer ansvar selv og kjente min egen kropp bedre. Vi har god sex i dag Anonymous poster hash: 3d088...b83
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #15 Skrevet 9. juli 2016 Ja.. I en alder av 39 har jeg fortsatt ikke fått orgasme under sex med en mann Anonymous poster hash: 94ce9...399
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #16 Skrevet 9. juli 2016 Ja, det har skjedd. Men aldri med mannen min som jeg nå har vært med i 14 år. Anonymous poster hash: 50578...4de
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #17 Skrevet 9. juli 2016 Jeg gjorde det i begynnelsen da jeg var sammen med mannen min. Den gangen var jeg bare 16 år og skjønte ikke at det å fake ikke er så smart. Jeg fikk ikke orgasme av penetrering og han skulle absolutt ha meg til å komme på den måten, til slutt gadd jeg ikke mer og faket gang på gang for å slippe at det dro ut i tid (foretrekker at selve samleiet ikke varer mer enn 10-15 minutter). Ved stimulering av klitoris får jeg orgasme da, så det har jeg ikke trengt å fake. Etter hvert ble jeg litt lei av å fake, men fikk meg ikke til å slutte eller si noe heller for å ikke såre ham. Forholdet begynte å bli seriøst og jeg kom liksom ikke ut av en ond sirkel. Da jeg ble gravid som 21-åring fikk jeg imidlertid en god ide. Etter fødselen sluttet jeg å fake vaginale orgasmer og diktet opp en historie om at noe der inne måtte ha blitt ødelagt under fødselen (jeg revnet mye), så nå trengte jeg stimulering av klitoris for å komme. Etter det har jeg sluppet å fake, veldig greit og vi har et veldig mye bedre sexliv også Anonymous poster hash: 1071f...73c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #19 Skrevet 10. juli 2016 Nei, aldri Anonymous poster hash: 79a9b...94f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #20 Skrevet 10. juli 2016 Aldri. Anonymous poster hash: ca539...3b8
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #21 Skrevet 10. juli 2016 Nei, aldri. Anonymous poster hash: 9cd28...f25
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #22 Skrevet 10. juli 2016 Ja.. I en alder av 39 har jeg fortsatt ikke fått orgasme under sex med en mann Anonymous poster hash: 94ce9...399 Det hørtes trist ut :/ Jeg har valgt å aldri fake en orgasme. Jeg ser ikke vitsen i det. Hvis jeg faker en orgasme så vil jo den mannen tro at det han gjorde var en suksessoppskrift, så fortsetter han å gjøre akkkurat det samme som han tror er godt for meg. Om han vil eksperimentere med en annen stilling som heller ikke er god nok for meg, men jeg likevel faker en orgasme så tror jo mannen at han er enda bedre i senga. Jeg tenker på at det er et valg man må ta med å ikke fake. Hvis jeg hadde faket så hadde jeg kanskje aldri hatt orgasmer heller. Av to grunner - ingen menn hadde noensinne forstått at de måtte gjøre noe anderledes. Og fordi jeg da ikke ville lært nok om min egen seksualitet og tenningsmønster. Jeg tror man kommer inn i et veldig uheldig mønster om man alltid faker, og jeg kan forstå at det kan være vanskelig å komme ut av. Om du er i et forhold nå, hva med å foreslå å gjøre ting anderledes. Ikke nødvendigvis si rett ut at du har faket bestandig, men at du kjenner at du trenger å bli mer bevisst din egen seksualitet og ditt eget tenningsmønster. Kanskje dere kan endre på ting. Om du greier å få orgasme ved egen hjelp eller ved hjelp av hjelpemidler, da vet du jo at du kan få orgasme. Da tror jeg det er en kombinasjon av å få mannen til å gjøre ting som er riktig for deg, og det å greie å frigjøre seg mentalt/følelsesmessig nok til å tørre å få en orgasme sammen med mannen. Skal man få orgasme så må man på en måte slippe kontrollen over seg selv (man har jo kontroll på ting rundt seg, men man må slippe kontrollen på følelser/kropp og bare gi seg over), og jeg tror det kan være litt skremmende. Jeg var veldig hemmet på mange måter da jeg var yngre, men kjente at hvis jeg skulle få et godt sexliv så måtte jeg jobbe med meg selv. Jeg jobbet for å gi mer blaffen i de tingene jeg kanskje ikke var helt fornøyd med med egen kropp, jeg valgte å bli mer oppmerksom på partnerens nytelse. Jeg begynte å ta mer ansvar for egen nytelse ved å si hva som er godt og ikke for meg, hvor grensene mine går, hva som er absolutte grenser for meg. Underveis i et forspill/samleie har jeg blitt flinkere til å gi tilbakemeldinger for å lære mannen jeg har sex med hva som er godt for meg, hva som ikke er det og hva som kan gjøre det enda bedre. Og jeg måtte komme over en sperre for å stimulere klitoris selv i en del stillinger for å kunne komme. Jeg følte omtrent at det var uoverkommelig å bli friere på denne måten, men jeg jobbet meg gjennom det, og det var virkelig verdt det. Det er ikke for sent for deg enda - ta tak i det, du kan ha maaaange år med nytelse foran deg Anonymous poster hash: f15d4...c99
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #23 Skrevet 10. juli 2016 Med eksen. Faket mye. Det ble bare en ond sirkel. Han forventet at jeg skulle komme hver gang av "ingenting" fordi jeg fikk lett orgasme den første tida vi var sammen. Orgasme for meg er veldig psykisk. Jeg kommer ikke hvis ikke jeg har det bra. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å ligge med han i det hele tatt. Så jeg faket og ble ferdig med det. Samme her... Faket med eksen min i mange mange år, ble en ond sirkel. Så var jeg singel en stund og bestemte meg før jeg møtte mannen min at jeg ALDRI skulle gjøre det mer, og har heller aldri gjort det etter det. Anonymous poster hash: 87fc2...d8c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #24 Skrevet 11. juli 2016 Jeg faket hver gang med eksen. Det startet som et one night stand, og jeg faket for å pleie egoet hans og for å gjøre han tent nok til å komme og bli ferdig. Lite visste jeg at vi skulle ende opp med å bli sammen, og da var den onde sirkelen et faktum. det virka mer og mer uaktuelt å fortelle at jeg aldri har hatt en orgasme av inn-ut-akten, så fakinga ble en del av sexen vår dessverre. Vi var sammen i 7 år. Nå er jeg tryggere på meg selv og i et nytt forhold der faking er uaktuelt. Har mye bedre sex nå! Anonymous poster hash: 25774...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå