Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Vi kjørte nettopp gjennom og syns det var mange idylliske plasser der. Men ganske ensomt og grisgrendt. Hvordan er det å bo såpass ensomt til og hva og hvor jobber dere? Anonymous poster hash: e0681...594
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Falturiluraltirei! Eg bur på ein øde gard, går i bunad og syngjar stev medan eg kokar heimebrent og valdtek kyr! Anonymous poster hash: f8f27...efb
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Falturiluraltirei! Eg bur på ein øde gard, går i bunad og syngjar stev medan eg kokar heimebrent og valdtek kyr! Anonymous poster hash: f8f27...efb Okay, der traff jeg på en av de sprø. Er det noen som vil svare ordentlig på spørsmålet mitt? Hi Anonymous poster hash: e0681...594
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Jeg bodde der til jeg flytta som 17 åring for å gå på skole. Og flytte tilbake var ikke et alternativ. Har fortsatt litt kontakt med folk og mange jobber innen helse som ufaglærte, i barnehage, er på uføretrygd (men fester som de skulle hatt kondisen til Marit Bjørgen), de fleste menn jobber innen skog eller bygg. Anonymous poster hash: 4ed6e...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå