Gå til innhold

Er dere rause med å trykke "liker"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Liker" dere innlegg uavhengig av forfatter? nick/anonym? Jeg har helt slutta å trykke "liker" på anonyme innlegg, for eksempel, de tilhører jo ingen.

Anonymous poster hash: 007ce...70b
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerneklart
Skrevet

Jeg kan fint like anonyme innlegg. Ser sjelden etter hvem som er forfatter, så lenge jeg er enig i det som er skrevet i nettopp det innlegget:) 

Skrevet

Ytterst sjelden jeg trykker liker på innlegg her inne. Det er jo ikke Facebook

Anonymous poster hash: 18b21...b42

Skrevet

Trykker liker på ting som får meg til å gapskratte.

Ellers er det ikke mye å like her inne.

Anonymous poster hash: 82467...a6f

Skrevet

Trykker liker når jeg er enig med innlegget og ofte kommenterer jeg ikke noe mer om jeg da ikke har tilleggs mening.

Anonymous poster hash: 7257c...05d

Skrevet

Hæ? Hvor trykker man for å like???

Anonymous poster hash: 04038...b85

Skrevet

Jeg liker innlegg for innholdet, ikke for hvem som har skrevet det. Noe annet er jo bare rart, og litt stalkeraktig.

Anonymous poster hash: a63ad...a35

Skrevet

Hæ? Hvor trykker man for å like???

Er du på mobil er det en hake til høyre på innlegget. Er du på pc er det vel en liten boks nederst til høyre i innlegget som det står liker på.

Anonymous poster hash: d418c...e9f

Skrevet

Trykker liker når det er akkurat det jeg ville skrevet selv, men jeg f.eks. ikke klarte å formulere det slik, eller hvis det er morsomt.

Burde jo begynne å forvirre folk med å like de som uttaler seg stikk motsatt.

Skrevet

Er du på mobil er det en hake til høyre på innlegget. Er du på pc er det vel en liten boks nederst til høyre i innlegget som det står liker på.

Anonymous poster hash: d418c...e9f

Aha! Skjønte ikke at det betydde "liker"...

Skrevet

Hehe. Husker i begynnelsen da det ble snakk her inne om at man burde få en "liker"-knapp her. Så kom det, men innlegget ble da lagt ut på FB.

Anonymous poster hash: 6ccab...326

Skrevet

Hehe. Husker i begynnelsen da det ble snakk her inne om at man burde få en "liker"-knapp her. Så kom det, men innlegget ble da lagt ut på FB.

Anonymous poster hash: 6ccab...326

Det ble aldri lagt ut på facebook. Å publisere på facebook vqr derimot en annen underfunksjon.

Skrevet

Jeg kan like både innlegg jeg er helt enig i, og innlegg jeg ikke nødvendigvis er enig i, men som får meg til å gapskratte. Her er det ikke trynefaktor, de fleste likes'ene går til anonyme.

Skrevet

"Liker" dere innlegg uavhengig av forfatter? nick/anonym? Jeg har helt slutta å trykke "liker" på anonyme innlegg, for eksempel, de tilhører jo ingen.

Anonymous poster hash: 007ce...70b

Hvorfor spiller det noen rolle om den du trykker liker på er anonym eller ei? Det er vel innlegget du liker, ikke den som skriver det.

Anonymous poster hash: 9f0bc...dca

Skrevet

jeg liker det

Skrevet

Jeg trykker aldri på liker knappen her inne. Av den enkle grunn at det ikke er anonymt. Ofte har jeg lyst, men lar være.

Brukte mye nick her inne før. Men om noen ikke var enig med meg i ett innlegg, ble det brukt mot meg i ett helt annet tema. Som anonym er det ingen som dømmer eller trekker konklusjoner basert på andre ting jeg har skrevet.

Om jeg skrev som anonym er folk hyggelig og jeg får ofte rasjonelle svar. Skriver jeg med nick er folk ufyselig og nedlatende og vrir på hva jeg skriver. Derfor setter jeg stor pris på anonymitet her inne.

Anonymous poster hash: fcab7...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...