Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Sånne smoothies... Har to barn, og tenkte å ha det med, men får det vel ikke gjennom sikkerhetskontrollen siden det er flytende? (OSL) Anonymous poster hash: a7b2f...367
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Mat til barn får du med. Men, er de på mer en 1 dl da? Anonymous poster hash: 2f99a...533
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Mat til barn får du med. Men, er de på mer en 1 dl da? Anonymous poster hash: 2f99a...533 Sjekket mengden nå. Og går du for de minste pakkene så inneholder de 90-100ml. Altså kan du ta med 10 stk hvis du får de ned i en literspose... Anonymous poster hash: 2f99a...533
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Du får de med. Uavhengig av størrelse er min erfaring. Har ihvertfall fått med drikkeflasker til barna på 2.5 dl. Men de testes før vi slippes gjennom Anonymous poster hash: 0ed82...ea9
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Sjekket mengden nå. Og går du for de minste pakkene så inneholder de 90-100ml. Altså kan du ta med 10 stk hvis du får de ned i en literspose... Anonymous poster hash: 2f99a...533 Ja, det er de små. Må jeg pakke dem i pose, kan de ikke ligge løst i bagasjen? Anonymous poster hash: 61f97...897
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Du får de med. Uavhengig av størrelse er min erfaring. Har ihvertfall fått med drikkeflasker til barna på 2.5 dl. Men de testes før vi slippes gjennom Anonymous poster hash: 0ed82...ea9 Dvs at du må smake på dem? Alle sammen eller? Litt dumt om de åpnes alle sammen for da kan de jo ikke brukes Tenkte å ha med et lite lager til ferien, til å gi til eldste som elsker det, og også å blande i grøt til babyen. Aner ikke hva de har for noe av slikt der nede. Anonymous poster hash: 61f97...897
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 Dvs at du må smake på dem? Alle sammen eller? Litt dumt om de åpnes alle sammen for da kan de jo ikke brukes Tenkte å ha med et lite lager til ferien, til å gi til eldste som elsker det, og også å blande i grøt til babyen. Aner ikke hva de har for noe av slikt der nede. Anonymous poster hash: 61f97...897 Det du skal ha med som et lager til ferien tar du vel ikke i håndbagasjen? Uansett skal det ikke bære noe problem å ha med barnemat gjennom, men som nevnt over kan det hende du må smake på... Anonymous poster hash: 9d212...3cd
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 Det du skal ha med som et lager til ferien tar du vel ikke i håndbagasjen? Uansett skal det ikke bære noe problem å ha med barnemat gjennom, men som nevnt over kan det hende du må smake på... Anonymous poster hash: 9d212...3cd Nei! Men gjelder regelen om væske kun håndbagasjen? Tenkte å ta med 4 stk i håndbagasjen Anonymous poster hash: 61f97...897
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #9 Skrevet 9. juli 2016 Nei! Men gjelder regelen om væske kun håndbagasjen? Tenkte å ta med 4 stk i håndbagasjen Anonymous poster hash: 61f97...897 Ikke noe problem å sende væske i innsjekket bagasje nei. Anonymous poster hash: 9d212...3cd
Mamma_til_2 Skrevet 9. juli 2016 #10 Skrevet 9. juli 2016 Mat og slikt til små barn får du med deg gjennom, du trenger ikke tenke på mengde ( men alt er relativt)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #11 Skrevet 9. juli 2016 Dvs at du må smake på dem? Alle sammen eller? Litt dumt om de åpnes alle sammen for da kan de jo ikke brukes Tenkte å ha med et lite lager til ferien, til å gi til eldste som elsker det, og også å blande i grøt til babyen. Aner ikke hva de har for noe av slikt der nede. Anonymous poster hash: 61f97...897 Nei. De som var uåpna forblir uåpna, men de tester vannflaska. Enten ved at jeg drikker, eller at de bruker en maskin. Men du tar jo kun med til flyturen, resten kan du jo ha i innsjekka bagasje. Anonymous poster hash: 0ed82...ea9
Puppen og lillemor Skrevet 9. juli 2016 #12 Skrevet 9. juli 2016 Noen ganger ber de deg om å smake på maten - men dette varierer fra flyplass til flyplass er min erfaring! På rygge har jeg aldri hatt noen problemer, men på stansted og Heathrow for eksempel må jeg alltid smake på over halvparten! Dvs at hvis jeg har med 5 ting, må jeg ta en liten smaksprøve av 3! Altså åpne og smake på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå