Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Har gått ned fra 69 til 66 kilo (høyde 1.68, så ikke overvektig verken før eller nå). Har gått ned i puppestørrelse, omkrets rundt lårene og rompa, og omkrets rundt armene. Men fikk 1 cm ekstra i omkrets rundt magen!!!!! Skal selvfølgelig fortsette å spise sunt og trene, men motivasjonen er jo på bunn. Klærne som ikke satt noe særlig fint før, sitter enda verre på nå! Skikkelig eplefasong gitt... Ikke spiser jeg mye karbohydrater siden jeg ikke liker brød, jeg trener kondisjon, styrke, gjør planke og situps. Likevel går midjemålet OPP selv om vekten er redusert?? WTF? Anonymous poster hash: fd371...893
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Har du kuttet sukker? Jeg har hatt mye bukfett pga sukker. Min oppskrift på tynn mage (fordi jeg har nesten innovermage nå); spise særdeles lite fra morgenen av (fordi da har kroppen allerede begynt å forbrenne fett gjennom natta, så det er bare å fortsette), spise litt mer til lunsj (så man får litt energi. Må derfor være grovt brød, egg, ost, grønnsaker, osv) og lite mot kvelden igjen. Kutt ut ALT sukker. Husk at kroppen forbrenner sukker før fett, så om den hele tiden er opptatt med sukkerforbrenning, vil du aldri miste dette umulige bukfettet. Fortsett med planke, men gi deg selv mer utfordringer og variasjon i planke. Ellers er hovedtankegangen at bukfettet er så gjenstridig, det er umulig å punkt-trene det bort. Det må bare sultes bort. Jeg har gjort det 3-4 ganger, så jeg vet det skal være mulig! Anonymous poster hash: 4da2b...933
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Har du kuttet sukker? Jeg har hatt mye bukfett pga sukker. Min oppskrift på tynn mage (fordi jeg har nesten innovermage nå); spise særdeles lite fra morgenen av (fordi da har kroppen allerede begynt å forbrenne fett gjennom natta, så det er bare å fortsette), spise litt mer til lunsj (så man får litt energi. Må derfor være grovt brød, egg, ost, grønnsaker, osv) og lite mot kvelden igjen. Kutt ut ALT sukker. Husk at kroppen forbrenner sukker før fett, så om den hele tiden er opptatt med sukkerforbrenning, vil du aldri miste dette umulige bukfettet. Fortsett med planke, men gi deg selv mer utfordringer og variasjon i planke. Ellers er hovedtankegangen at bukfettet er så gjenstridig, det er umulig å punkt-trene det bort. Det må bare sultes bort. Jeg har gjort det 3-4 ganger, så jeg vet det skal være mulig! Anonymous poster hash: 4da2b...933 Min kropp takler ekstrem lavkarbo svært dårlig, og det er heller ikke anbefalt for folk som har normal BMI. Det er faktisk ikke så godt råd å gi. Ellers spiser jeg faktisk lite på morgenen fordi jeg ikke rekker (levering av 4 unger på forskjellige plasser før man springer til jobb og får fart på sakene der med en gang etter en kopp kaffe) og veldig lite industriprodusert mat. Forsvant forresten puppene dine da du fikk flat mage? For jeg tror mine gjør det, og da blir jeg nødt til å legge inn silikon (forrige gang forsvant de totalt, og jeg var ikke i mål med magen en gang). Anonymous poster hash: fd371...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå