Gå til innhold

Katt alene hjemme i 2 uker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innekatt, med besøk av venninne av meg med barn 1-3 ganger om dagen.. Da får den kos og selskap, og såklart mat, vann og det den trenger.

Litt uenig med mannen. Han mener det ikke er noe problem, mens jeg er redd for at katten skal bli ensom og lei seg for at vi er borte så lenge... Hva tenker dere? :/

Anonymous poster hash: ac0f5...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg er alt for lenge, hadde aldri gjort det

Anonymous poster hash: cb7c1...b1c
Skrevet

Innekatt, med besøk av venninne av meg med barn 1-3 ganger om dagen.. Da får den kos og selskap, og såklart mat, vann og det den trenger.

Litt uenig med mannen. Han mener det ikke er noe problem, mens jeg er redd for at katten skal bli ensom og lei seg for at vi er borte så lenge... Hva tenker dere? :/

Vi har to innekatter. De får besøk én gang om dagen når vi er borte. De kjeder seg sikkert, men har selskap i hverandre, da. Jeg tenker at det sikkert kommer til å gå fint i deres tilfelle. Men har dere aldri reist fra dem før? Da er kanskje to uker første gang litt lenge?

Anonymous poster hash: 522dc...599

Skrevet

Så lenge det ikke er en kattunge og den får daglig besøk tenker jeg det er ok.

Anonymous poster hash: 39e2f...fac

Skrevet

Haha. Det er en katt! Mest sannsynlig tenker den at den ville spist deg om ikke du var så mye større. Så lenge den har mat og annet nødvendig klarer den seg helt fint.

Anonymous poster hash: 7111a...717

Skrevet

I følge vår dyrlege er det langt bedre for en katt å være alene hjemme med tilsyn enn å bli plassert på kattepensjonat.

Syns dere har ordnet dere veldig fint!

Vi har to utekatter, de kommer og går som de vil gjennom katteluke og har tilsyn en gang om dagen når vi er borte. Den ene var innekatt før og da hadde den også tilsyn daglig når vi var borte. Den virket i alle fall tilsynelatende tilfreds når vi kom hjem 😊

Anonymous poster hash: 3854c...ae8

Skrevet

Takk for svarene deres :)

Skrevet

Ja hallo!! Reis! Mat og kos hver dag. Den klarer det!!

Anonymous poster hash: fe14c...87d

Skrevet

Besøk 1-3 ganger om dagen er tilstrekkelig, den kommer nok til å føle seg ensom, men det går over. Enig i at det er bedre å være hjemme, enn på pensjonat. Så heldig du er som har en venninne som gidder!

Skrevet

Har også en katt som blir alene 1 uke litt senere i sommer. Vurderte pensjonat men og å på her sa dyrlegen at det var bedre være hjemme med tilsyn.

Tidligere har jeg hatt søsken boende her mens vi var borte men i år passer det ikke for noen..

I år blir det derfor en uke alene hjemme og tilsyn daglig.

Anonymous poster hash: 3f37b...ed5

Skrevet

Ikke noe problem!

Anonymous poster hash: e6c06...8e1
Skrevet

Besøk 1-3 ganger om dagen er tilstrekkelig, den kommer nok til å føle seg ensom, men det går over. Enig i at det er bedre å være hjemme, enn på pensjonat. Så heldig du er som har en venninne som gidder!

Ja, vi er kjempeheldige! :) Hun bor i bygning da, så det gjør det enklere.. Men likevel utrolig snilt av henne! :)

Hi

Skrevet

Det er ikke  noe problem! Hilsen gal kattedame

Anonymous poster hash: fbfac...7a4
Skrevet

Det er ikke noe problem! Hilsen gal kattedame

Anonymous poster hash: fbfac...7a4

Haha... Bra vi er flere ;)

Hi

Skrevet

Er ikke noe problem så lenge den får besøk, mat og kos. Mye værre for en innekatt å bli plassert på kattepensjonat e.l. Fører bare til stress og ubehag for den. En innekatt trives best i kjente omgivelser.

Anonymous poster hash: 5514a...856

Skrevet

Hadde vel holdt mer enn nok med en gang om dagen også spør du meg.

Anonymous poster hash: e1e9f...aa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...