Gå til innhold

Noen synske her i kveld? Savner noe viktig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mistet/forlagt/blitt frastjålet gifteringen min og jeg er så lei meg :( Er det noen som kan "se" hvor den kan være???

Anonymous poster hash: 843d1...294

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må da vite hvor og når du tok den av deg?!!? Den sitter da på fingeren hele tida?

Anonymous poster hash: 7d3b5...8c5

Skrevet

Nei. Jeg tar den av meg hver kveld og legger den på fast plass når jeg steller meg. Uten unntak. Da jeg skulle ta den på meg en morgen for litt siden, var den sporløst forsvunnet. Lurer seriøst på hvor den har tatt veien. Er så utrolig glad i den og betyr mye for meg. Vet det er et skudd i blinde men prøver alle muligheter. Derfor spør jeg her inne.

Skrevet

Nei. Jeg tar den av meg hver kveld og legger den på fast plass når jeg steller meg. Uten unntak. Da jeg skulle ta den på meg en morgen for litt siden, var den sporløst forsvunnet. Lurer seriøst på hvor den har tatt veien. Er så utrolig glad i den og betyr mye for meg. Vet det er et skudd i blinde men prøver alle muligheter. Derfor spør jeg her inne.

Da er den jo i en gulvsprekk i nærheten av det stedet, ikke noe man trenger å være synsk for å skjønne.

Anonymous poster hash: 7d3b5...8c5

Skrevet

Den ligger i støvsugerposen din.

Anonymous poster hash: 8cd3b...b75

Skrevet

Har mistet/forlagt/blitt frastjålet gifteringen min og jeg er så lei meg :( Er det noen som kan "se" hvor den kan være???Anonymous poster hash: 843d1...294

Kan den være på jobben?

Anonymous poster hash: fa4bd...3e6

Skrevet

Den har blitt feid avgårde med et håndkle, t-skjorte el og ligger i skittentøysdunken. Jeg er ikke synsk, altså, fikk det bare for meg :)

Anonymous poster hash: 266f8...429
Skrevet

Går opp rød og noe som kan minne om sofa.

Anonymous poster hash: 84d82...513

Skrevet

Får opp at du har en nylig utsprunger kleptoman i familien. En ung en.

Anonymous poster hash: cf48e...101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...