Gå til innhold

Hvorfor liker folk deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror du? :)

Ingen liker meg, bortsett fra nærmeste familie. Lurer på hva jeg gjør galt ;)

Anonymous poster hash: f4469...b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om noen liker meg...

Anonymous poster hash: 9ffff...e7c

Skrevet

Aner ikke.

Mannen min liker min personlighet.

En venninne liker meg fordi vi har det ganske gøy sammen og hun er en sånn "snill pike" som sikkert føler seg forpliktet til å holde ut med meg.

Sånn utenom det, tror jeg ikke det er noen som liker meg noe særlig.

Anonymous poster hash: e0b2c...883

Skrevet

Jeg er morsom, intelligent, pålitelig og jevnt over snill og skikkelig av meg. Jeg har god situasjonsfornemmelse og klarer å fange opp om folk blir inkludert i samtalen eller ikke, og er i stand til å bringe dem inn hvis de ikke klarer det selv. Jeg kan tilpasse meg mange grupper og mennesketyper og har veldig allsidige interesser. Dermed kan jeg engasjere meg i mange sorter samvær.

Anonymous poster hash: 29db6...7e1

Skrevet

De gjør ikke det

Anonymous poster hash: 1a97c...3d7
Skrevet

Jeg er en person som få liker. Men har øvd meg en del og fått en del venner nå. Jeg er ganske gøyal og gal, det liker nok folk. Mine dårlige sider har de lært seg å leve med og jeg driver og legger av meg det verste. Så man kan nok trene seg på å bli bedre likt. Men det er mye jobb

Anonymous poster hash: 41b9b...b8d

Skrevet

Jeg er snill, morsom og en god venn.

Men for all del, det finnes nok mange som ikke liker meg også, men sånn er jo livet :)

Anonymous poster hash: 10099...302

Skrevet

Venner liker meg fordi jeg er morsom, har god humor og søt personlighet.

De som misliker meg gjør det fordi jeg er veldig direkte, og kan virke overlegen og avvisende ovenfor de jeg ikke kjenner godt.

Anonymous poster hash: 2d0df...0a1

Skrevet

Fordi jeg er pen. Og ganske nerdete. Bra kombo (for noen).

Personlighet og humor har jeg ikke. Når de fleste oppdager det, liker de meg betraktelig mindre. Så jeg holder meg med nerdegjengen.

Anonymous poster hash: 7cc4f...dfd

Skrevet

Jeg er blid og inkluderende. Er smart, litt nerd sånn egentlig. Har mye generell kunnskap og kan passe inn i mange samtaleemner. Bra personlighet med en liten dose sarkastisk humor. Også er jeg ganske åpen, så klart ikke om absolutt alt. Tror likevel det gjør at folk syns jeg er enkel å prate med om løst og fast. Vet ikke om det er av betydning, men er også pen.

Anonymous poster hash: a6094...318

Skrevet

Er ganske morsom, ikke redd for å drite meg ut og så kan jeg snakke med alle.

Anonymous poster hash: 0113c...519

Skrevet

Men liker at jeg er flørtende og at jeg alltid er godt i humør.

Har også fått høre av en komiker venn av meg at jeg er morsom å at det liker han godt med meg.

Anonymous poster hash: d4fc8...84a

Skrevet

Vet ikke helt. Tror det er fordi jeg tar folk på alvor. Spør dem hvordan de har det men jeg ser dem veldig direkte inn i øynene. Jeg tenker at alle har noe å bidra med, alle er betydningsfulle på en eller annen måte.

Jeg tror jeg er ganske inkluderende, men jeg vet jeg også er selektiv, klarer ikke være "like grei mot alle". Tror noen misliker meg fordi jeg er for ambisiøs og direkte. Pleier kalle en spade for en spade

Gjest 5 andre
Skrevet

De som liker meg synes jeg er morsom og blid, godt ispedd kynisme og sarkasme. Jeg er nok så intelligent med bra allmennkunnskap og stort sammfunnsengasjement, dyktig innenfor mitt fagfelt, åpen og skravlete, samt empatisk (selv om det kan virke litt paradoksalt med mitt noe kyniske syn på menneskeheten).

De som misliker meg, gjør det gjerne av de samme grunnene. For skravlete, sarkastisk, en bedreviter (fordi jeg er full av mye (u)nyttig fakta), kynisk og litt i det meste laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...