Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Jeg bruker ikke deodorant eller parfyme. Aldri.. Bruker også parfymefritt vaskemiddel og ingen skyllemiddel. Ekstremt kresen på såper også. Takler ikke parfymelukt i det hele tatt! Blir helt uvel når jeg er ute blant folk på grunn av all lukten. Men... Går jeg rundt og lukter helt ufyselig ekkelt? Anonymous poster hash: fc428...3db
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Ekkel og ekkel.. Jeg ville i hvert fall brukt deodorant og kanskje en mild dusjsåpe. Men det er ikke sikkert du lukter. Noen lukter mer enn andre. Anonymous poster hash: 34ed4...042
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Umulig å vite. Mannen min hadde en periode der han fant ut at han ikke trengte å bruke deodorant, fordi han dusjet hver dag. Det førte til at han luktet svette hele tiden. Jeg klarte å få ham til å begynne med parfymefri deodorant, og nå lukter han bare god kroppslukt.Han bruker heller ikke parfymert såpe eller annen parfyme. Man kan lukte godt uten å bruke parfyme, men man må sørge for å lukte rent. Anonymous poster hash: 0455f...a48
Ladybird2014 Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Ikke deo? Hva med en uten parfyme? Uten deo lukter du nok ja.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Umulig å vite. Folk har veldig forskjellig kroppslukt, jeg har f.eks. sterk svettelukt et par timer etter jeg har dusjet hvis jeg ikke bruker (riktig type) deodorant. Mannen min lukter ingenting uansett hva han gjør. Anonymous poster hash: 7ad13...7bd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 Nei, det synes jeg ikke. Har en tante som er som deg. Aldri syntes hun har luktet vondt. Jeg kan også fint gå uten deo på dager det ikke er varmt. Anonymous poster hash: 18224...4a6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 Da er vi ganske enige 😊 men jeg bruker deo da, hvis ikke stinker jeg. Kan fint gå deoløs i helga, om vi ikke skal noe. Liker å ha fri fra produkter i helgene så lite/ingen sminke også. Kokosolje til folket! Anonymous poster hash: 34b28...21e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #8 Skrevet 8. juli 2016 Her i huset kan ingen bruke parfymerte produkter pga sterk allergi hos mannen min. Jeg bruker deodorant uten parfyme, det samme med såper, shampoo, hårprodukter osv. Vaskemidler uten parfyme og null skyllemiddel. Ingen av oss som lukter ekkelt. Parfymelukt betyr ikke rent Anonymous poster hash: be3f7...0b2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #9 Skrevet 8. juli 2016 Parfymefritt er flott. Men lukter du ikke svette uten deo? Anonymous poster hash: 706c5...f43
Gjest Antarctica Skrevet 8. juli 2016 #10 Skrevet 8. juli 2016 Parfymerte produkter får ikke folk til å lukte "rent". Det er selve vaskingen som fjerner svettelukt. Er ikke den vasket bort, spiller det liten rolle hvor mye man parfymerer oppå. Svette eller halvveis uvasket kropp blir bare mer illeluktende hvis den blandes med parfyme! Da heller "ren svette"!
aanonym Skrevet 8. juli 2016 #11 Skrevet 8. juli 2016 Litt folkeopplysning for de som ikke skjønner hvordan deodoranter fungerer: http://m.dinside.no/839829/slik-virker-deoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå