Gå til innhold

Virker dette desperat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemamma og for tiden singel og nyter livet med sønnen min :)

I går var vi innom en bruktbutikk og jeg fant en brudekjole som jeg syns var veldig fin.

Den koster bare 600 kr så prøvde den egentlig bare på gøy siden den var så billig.

Kjolen satt velig fint på meg ettersom jeg er slank og denne kjolen var inntilsittende.

Siden jeg var så fornøyd med kjolen så endte jeg opp med å kjøpe den.

Tenker at enten bruker jeg den selv når jeg en gang skal gifte meg ellers så selger jeg den bare videre,tror ikke det hadde vært noe problem å få 600 kr for en brudekjole med slør.

Men nå har jeg fått tilbakemelding fra tre venner av meg som spør om jeg SÅ desp ettersom jeg kjøper den når jeg er singel.

Hva tenker dere?

Fremstår jeg som desperat når jeg har kjøpt den kjolen?

Anonymous poster hash: 05b49...a3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alenemamma og for tiden singel og nyter livet med sønnen min :)

I går var vi innom en bruktbutikk og jeg fant en brudekjole som jeg syns var veldig fin.

Den koster bare 600 kr så prøvde den egentlig bare på gøy siden den var så billig.

Kjolen satt velig fint på meg ettersom jeg er slank og denne kjolen var inntilsittende.

Siden jeg var så fornøyd med kjolen så endte jeg opp med å kjøpe den.

Tenker at enten bruker jeg den selv når jeg en gang skal gifte meg ellers så selger jeg den bare videre,tror ikke det hadde vært noe problem å få 600 kr for en brudekjole med slør.

Men nå har jeg fått tilbakemelding fra tre venner av meg som spør om jeg SÅ desp ettersom jeg kjøper den når jeg er singel.

Hva tenker dere?

Fremstår jeg som desperat når jeg har kjøpt den kjolen?

Kanskje litt ja 🙊 men, du vet selv meningen bak kjøpet..hva andre mener er vel ikke så viktig?

Anonymous poster hash: 96cfa...348

Skrevet

Jeg ville kanskje ikke nevnt den på neste første date, hehe. Men 600 kr for en brudekjole er et kupp! Er den tidløs i designet?

Anonymous poster hash: a7624...324

Skrevet

Jeg ville kanskje ikke nevnt den på neste første date, hehe. Men 600 kr for en brudekjole er et kupp! Er den tidløs i designet?

Anonymous poster hash: a7624...324

Hehe nei har ingen planer om å fortelle en date om det :)

Ja den er tidløs :)

Skrevet

Hvorfor ikke? Det er jo ikke sikkert du finner drømmekjolen når det blir aktuelt...

Men du bør nok ikke gå mye opp eller ned i vekt ;)

Dessuten er det et bra marked for brukte brudekjoler :)

Skrevet

Du er rar .!!

Anonymous poster hash: bcd31...7f7

Skrevet

Jeg har veldig vanskelig for å legge på meg så tviler på at det blir noe problem :)

Å har lite lyst å bruke 8000-9000 kr på en ny kjole som jeg kun bruker en gang,når jeg heller kan bruke dene fine kjolen til bare 600 kr :)

Skrevet

Du er rar .!!

Anonymous poster hash: bcd31...7f7

ikke alle som vil bruke 8000-9000 kr på en kjole du bare bruker en gang.

Også kommer alt tilbehør itellegg.

Her har jeg både kjole og slør til bare 600 kr,å ingenting jeg trenger å ordne på kjolen heller.

Skrevet

Har ei venninne som til stadighet kjøper seg klær i str xs, for å ha som gulerot til hun går ned i vekt. Å for å si det sånn,jeg kan garantere at du får brukt brudekjolen din før hun passer noe i xs 😊😊

Anonymous poster hash: 4b8a3...81c

Skrevet

Denne kjolen sitter som sagt perfekt men den vil fortsatt passe om jeg legger på meg litt.

Tror ikke uansett at det blir noe problemstilling for selv etter fødselen så gikk det bare en måned før jeg var tilbake på normalvekten før jeg fikk barn.

Skrevet

Har ei venninne som til stadighet kjøper seg klær i str xs, for å ha som gulerot til hun går ned i vekt. Å for å si det sånn,jeg kan garantere at du får brukt brudekjolen din før hun passer noe i xs 😊😊

Anonymous poster hash: 4b8a3...81c

Oj! Du er jo bare ordentlig slem da. Jeez

Anonymous poster hash: b7746...856

Skrevet

Nei, kanskje ikke desperat, men det er ganske rart. Det er dog ikke noe problem, kjolen kostet 600 kroner og hvis du ombestemmer deg, er det ingen krise. Men for en mann å få vite at dama har hatt en brudekjole hengende klar i lang tid, det skaper nok litt stress hos ham... 

Skrevet

har som sagt ingen planer å fortelle dette til en mann hehe..

Har bare sagt det til venniner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...