Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Fått beskjed om Tilnærmet normal sædprøve.. Anonymous poster hash: fd02a...ecf
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Vel, hva lurer du på? Slik jeg tolker det er ikke sædprøven bekymringsverdig. Når min eks tok sine hadde han lite levende sædceller, og kan derfor ikke få barn på egen hånd. Anonymous poster hash: 6741d...30d
Optatium Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Da er det vel det da, tilnærmet normalt. Skjønte ikke helt hva du lurte på? Man får ettertrykkelig beskjed dersom det er store avvik.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Vel, hva lurer du på? Slik jeg tolker det er ikke sædprøven bekymringsverdig. Når min eks tok sine hadde han lite levende sædceller, og kan derfor ikke få barn på egen hånd. Anonymous poster hash: 6741d...30d Okei... takk for svar lurer vell på om det er noe å gjøre... Blir ikke gravid igjen etter spontanabort og det sliter sånn på... Da ligger vell problemet hos meg..? Anonymous poster hash: fd02a...ecf
Optatium Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Det er ikke sikkert det er noe problem hos noen av dere. Avhengig av alder ville jeg søkt om utredning når dere har prøvd 6-12 mnd.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 Okei... takk for svar lurer vell på om det er noe å gjøre... Blir ikke gravid igjen etter spontanabort og det sliter sånn på... Da ligger vell problemet hos meg..? Anonymous poster hash: fd02a...ecf Hvor lenge siden aborten? Det må ikke nødvendigvis være noe gale hos deg heller, men om han er under utredning så er vel du også? Anonymous poster hash: 6741d...30d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 Vi er jo under utredning? De har tatt ultralyd av meg og noen blodprøver 8 mnd siden spontanabort 😭😭 Anonymous poster hash: fd02a...ecf
Optatium Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 Vi er jo under utredning? De har tatt ultralyd av meg og noen blodprøver 8 mnd siden spontanabort 😭😭 Anonymous poster hash: fd02a...ecf Da må du bare vente og høre hva legen sier.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #9 Skrevet 9. juli 2016 Da må du bare vente og høre hva legen sier. Sier om hva?? Anonymous poster hash: fd02a...ecf
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #10 Skrevet 9. juli 2016 Enkelt å si, men slapp av. Det tar som regel mye lenger tid å bli gravid når man tenker og stresser. Anonymous poster hash: 9a788...a74
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #11 Skrevet 9. juli 2016 Sier om hva?? Anonymous poster hash: fd02a...ecf Resten av utredningen, vel? Sædprøve er som regel trinn 1 av mange ting man undersøker. Anonymous poster hash: 7c63d...dba
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #12 Skrevet 9. juli 2016 Vi er jo under utredning? De har tatt ultralyd av meg og noen blodprøver 8 mnd siden spontanabort 😭😭 Anonymous poster hash: fd02a...ecf Og ul og prøver var ok, eller? Anonymous poster hash: 6741d...30d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #13 Skrevet 9. juli 2016 Enkelt å si, men slapp av. Det tar som regel mye lenger tid å bli gravid når man tenker og stresser. Anonymous poster hash: 9a788...a74 Har du belegg for påstanden? Da jeg var under utredning sa gynekologen at dette var det reneste tøv, og bare egnet til å gi kvinner skylda for maglende barn. Anonymous poster hash: 1baae...103
Optatium Skrevet 9. juli 2016 #14 Skrevet 9. juli 2016 Sier om hva?? Anonymous poster hash: fd02a...ecf Men i alle dager. Du spør om en sædprøve. Da må du vente og høre hva legen mener om den og dens betydning for deres videre prøving.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #15 Skrevet 9. juli 2016 Men i alle dager. Du spør om en sædprøve. Da må du vente og høre hva legen mener om den og dens betydning for deres videre prøving. Var jo legen som sa tilnærmet normal.. Hi Anonymous poster hash: fd02a...ecf
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #16 Skrevet 9. juli 2016 Og ul og prøver var ok, eller? Anonymous poster hash: 6741d...30d Alt ok med meg... Men syns ikke det sjekket så mye (?) Prøver ikke å stresse . Men kan ikke skjønne at det har noe å si Hi Anonymous poster hash: fd02a...ecf
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #17 Skrevet 9. juli 2016 Var jo legen som sa tilnærmet normal.. Hi Anonymous poster hash: fd02a...ecf Hvorfor spurte du ikke der? Det er jo legen som sitter med prøvesvarene. Den er vel omtrent normal. Det burde kunne bli barn ut av hans sæd. Anonymous poster hash: 84361...36a
Optatium Skrevet 9. juli 2016 #18 Skrevet 9. juli 2016 Jeg tror ikke jeg skjønner hva du lurer på? Lurer du pp hvorfor du ikke blir gravid? Isåfall så er det ikke sikkert det er noe svar. Dersom alle prøver er innenfor normalen kan det hende dere trenger litt mer tid, eller at dere dessverre er en av de som er uforklarlig barnløse. Uansett, dette må du snakke med lege din om.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #19 Skrevet 9. juli 2016 Takk for svar 😘😘 Er bare så lei meg og fortvilet Anonymous poster hash: fd02a...ecf
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #20 Skrevet 9. juli 2016 Lykke til☺ meg og mannen prøvde i over 1 år uten hell...var hos gyn og tog mange tester, til slutt fikk vi beskjed om at vi måtte ha prøverør,veldig trist beskjed å få,men vi ville ha barn uansett. Var i full gang med alt som ordnes før prøverør og hadde time hos gyn hvor vi skulle sende inn alle papirer og sånt. Dagen før vi skulle til gyn var mens var 1 uke forsinket men trodde de bara var pga psykisk stress, Men tog en graviditetstest, den viste gravid 3 uker+ overlykkelige og overasket dro vi til gyn og fortalte at vi var gravide på naturlig måte.❤ Beklager rotete innlegg med mange skrivefeil 😉 og egentlig ikke svar på de du lurte på, Men ville bare si ikke gi opp, og lykke til ☺ Anonymous poster hash: 07bee...4ec
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #21 Skrevet 9. juli 2016 Vi prøvde i tre år, fikk tilslutt hjelp av puregon. Nr 1 tok 7mnd. For noen tar ting tid. Anonymous poster hash: 5286b...a5a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #22 Skrevet 9. juli 2016 Lykke til☺ meg og mannen prøvde i over 1 år uten hell...var hos gyn og tog mange tester, til slutt fikk vi beskjed om at vi måtte ha prøverør,veldig trist beskjed å få,men vi ville ha barn uansett. Var i full gang med alt som ordnes før prøverør og hadde time hos gyn hvor vi skulle sende inn alle papirer og sånt. Dagen før vi skulle til gyn var mens var 1 uke forsinket men trodde de bara var pga psykisk stress, Men tog en graviditetstest, den viste gravid 3 uker+ overlykkelige og overasket dro vi til gyn og fortalte at vi var gravide på naturlig måte.❤ Beklager rotete innlegg med mange skrivefeil 😉 og egentlig ikke svar på de du lurte på, Men ville bare si ikke gi opp, og lykke til ☺ Anonymous poster hash: 07bee...4ec Opplevde akkurat det samme jeg også! 😃 Prøvde i to år, fant ingenting feil med hverken meg eller mannen, ble bestemt at vi skulle sette igang med prøverør og en uke før papirene skulle sendes inn så testet jeg positivt. 😊 Og nå har vi nylig fått verdens nydeligste bebis. ❤️ Anonymous poster hash: f4520...d9f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #23 Skrevet 10. juli 2016 Takk for svar dere 😚 Men ble jo gravid og mistet.. kan jo miste igjen og.. Mye å bekymre seg for Hi *tenke positivt* Anonymous poster hash: fd02a...ecf
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #24 Skrevet 10. juli 2016 Vi prøvde i tre år, fikk tilslutt hjelp av puregon. Nr 1 tok 7mnd. For noen tar ting tid. Anonymous poster hash: 5286b...a5a Hva er det? Anonymous poster hash: fd02a...ecf
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #25 Skrevet 10. juli 2016 Hva er det? Anonymous poster hash: fd02a...ecf Hormonsprøyter. Anonymous poster hash: 5286b...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå