Gå til innhold

Gravid og veit ikke hva e skal gjøre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mitt oppi en sak med bv.... og jeg er gravid med nr 2. jeg har tatt 3 gravid tester og alle er posetive... kjæresten min mener at jeg må besteme selv.. men min mor klikka og sa at jeg måtte ta abort for ho er redd for jeg kommer til og miste begge til bv.. jeg veit ikke hva jeg sakl gjøre.. jeg er frustret og lei meg.. jeg er i en alder av 24, men har egentlig aldri fått lov til og bestemme over meg selv av min mor.. 

Anonymous poster hash: 02213...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mitt oppi en sak med bv.... og jeg er gravid med nr 2. jeg har tatt 3 gravid tester og alle er posetive... kjæresten min mener at jeg må besteme selv.. men min mor klikka og sa at jeg måtte ta abort for ho er redd for jeg kommer til og miste begge til bv.. jeg veit ikke hva jeg sakl gjøre.. jeg er frustret og lei meg.. jeg er i en alder av 24, men har egentlig aldri fått lov til og bestemme over meg selv av min mor..

Har du overskudd og mulighet til å fokusere på en liten baby nå? Og samtidig være en pålitelig og stabil mor for førstemann? Det er det viktige. Ikke hva mora di mener.

Anonymous poster hash: 4d4b6...eb3

Skrevet

Dette høres ikke akkurat som oppskriften på suksess..

Anonymous poster hash: 7c145...70c

Skrevet

Vanskelig å gi deg råd når jeg ikke vet hva bekymringene fra bv går ut på, men vil anbefale deg å snakke med dem.

Forklar at du har blitt gravid, og spør hva de tenker om det.

Tror de at du kan klare en til?

Kan de stille opp med noen hjelpetiltak?

Og be dem samtidig om hjelp til å lære deg å stå på egne bein.

Du er voksen og bør ikke styres av mora di.

Kanskje en psykolog hadde vært lurt?

Lykke til 😊

Skrevet

Altså, du er tydeligvis umoden og har ikke ting på stell.

Jeg er ikke for abort i utgangspunktet, men norn ganger er nok abort det beste.

Jeg mener at abort er det beste her.

Så får du heller komme deg ovenpå og ta ansvar og gi god omsorg til barnet du har.

Er ikke bare bare å få barn, og det handler ikke om bare å fø opp et barn. Barn trenger mere enn mat og klær.

Alt for mange barn som vokser opp i dårlige hjem. En skal ikke beholde for enhver pris..

Anonymous poster hash: 59574...3c7

Gjest Antarctica
Skrevet

Tror det er mora di du bør abortere.

Skrevet

Altså, du er tydeligvis umoden og har ikke ting på stell.

Jeg er ikke for abort i utgangspunktet, men norn ganger er nok abort det beste.

Jeg mener at abort er det beste her.

Så får du heller komme deg ovenpå og ta ansvar og gi god omsorg til barnet du har.

Er ikke bare bare å få barn, og det handler ikke om bare å fø opp et barn. Barn trenger mere enn mat og klær.

Alt for mange barn som vokser opp i dårlige hjem. En skal ikke beholde for enhver pris..

Anonymous poster hash: 59574...3c7

åssen veit du hvordan ting er i hjemt... jeg har alt på stell. jeg elsker mitt barn over alt.. umoden er jeg langt i fra.. 

Skrevet

åssen veit du hvordan ting er i hjemt... jeg har alt på stell. jeg elsker mitt barn over alt.. umoden er jeg langt i fra..

Om du ikke har noe å frykte fra bv, og du har lyst på et barn til, må du ikke høre på moren din.

Du er voksen, voksne lar ikke mamma bestemme. Man kan få gode råd, men det er det.

Anonymous poster hash: 8427d...a37

Skrevet

Du sier jo selv at du blir dominert av din mor, det er ikke vanlig for en moden kvinne...

Men hva er bekymringen til barnevernet da, på hvilke områder mener de det skorter på omsorgen? Hvorfor er de bekymret for det barnet du allerede har?

Anonymous poster hash: 125c2...4ca

Skrevet

Hmm hva går bv saken ut på?

Anonymous poster hash: 3090d...2c2

Skrevet

Men hvorfor er bv inne i bildet hvis alt er på stell? Er dessverre det alle som involvert med bv sier. Det er ingen av dem som har gjort noe galt, det er bv som liksom stjeler barn.

Det beste her er vel å fokusere på det barnet du har, bli voksen og ikke la deg dominere av din mor.

Anonymous poster hash: 6298a...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...