Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/60298031/ Har hatt lyst på den lenge nå. Min lille elsker kosebamser og denne hadde vært perfekt. Nærmeste IKEA er i Trondheim og jeg har fulgt med lenge, men de er alltid tomme. Noen som vet om den kommer inn igjen? Eller er den helt utgått? Den vises på nettsiden deres, men kan ikke bestilles. Noen som vet om en lignende (må være stor) som ikke er svindyr? Anonymous poster hash: 35d83...535
Gjest Antarctica Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/60298031/ Har hatt lyst på den lenge nå. Min lille elsker kosebamser og denne hadde vært perfekt. Nærmeste IKEA er i Trondheim og jeg har fulgt med lenge, men de er alltid tomme. Noen som vet om den kommer inn igjen? Eller er den helt utgått? Den vises på nettsiden deres, men kan ikke bestilles. Noen som vet om en lignende (må være stor) som ikke er svindyr? Anonymous poster hash: 35d83...535 Den så deilig ut! Ønsker meg den selv 😍
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Den var fantastisk søt Anonymous poster hash: 08cd6...e3e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Vi beklager, men dette produktet kan ikke kjøpes på nett. Besøk nærmeste varehus. Det står under 😄 Anonymous poster hash: 595b7...da6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Vi beklager, men dette produktet kan ikke kjøpes på nett. Besøk nærmeste varehus. Det står under 😄 Anonymous poster hash: 595b7...da6 ...og når man sjekker varebeholdningen på alle varehusene i hele Norge, er det ingen av dem som har den elefanten inne... Anonymous poster hash: d8d1c...ea1
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 Må vel nesten bare kontakte IKEA for å få svar.. ☺ Anonymous poster hash: 595b7...da6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 Må vel nesten bare kontakte IKEA for å få svar.. ☺ Anonymous poster hash: 595b7...da6 Den varebeholdningssjekken har alltid stemt. Så det er typ 98% sikkert at den ikke er å få i Norge. Anonymous poster hash: d8d1c...ea1
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #8 Skrevet 8. juli 2016 Kan hende du er heldig om du ringer, jeg fikk kjøpt et bilde engang som var satt som ikke på lager i alle butikker Anonymous poster hash: de3c5...236
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #9 Skrevet 8. juli 2016 Den bamsen har sønnen min! Kjøpte den for 6 år siden. Så vil vel kanskje tro det er en utgått vare som de ikke har fjernet fra sortimentet av en eller annen grunn.. Siden alle butikker er tomme hele tiden mener jeg.. Du får ta kontakt med en butikk og se om den er mulig å oppdrive 😊 Veldig myk og nydelig er den! Anonymous poster hash: 99e7e...028
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #10 Skrevet 8. juli 2016 Vi beklager, men dette produktet kan ikke kjøpes på nett. Besøk nærmeste varehus. Det står under Anonymous poster hash: 595b7...da6 Du svarer jo overhodet ikke på det hi spør om. Selv om du synes du er rasende festlig Anonymous poster hash: 08cd6...e3e
PeppaPig Skrevet 9. juli 2016 #11 Skrevet 9. juli 2016 Datteren min har den og den er veldig myk og god! Den er å oppdrive på ikea i statene, men det hjelper deg kanskje ikke så mye med mindre noen du kjenner kan ta den med til deg/sende den til deg. Har du sjekket om de har den i Sverige? Kanskje ikea der er behjelpelige med å sende til et ikea varehus i Norge hvor du kan plukke den opp?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #12 Skrevet 9. juli 2016 Du svarer jo overhodet ikke på det hi spør om. Selv om du synes du er rasende festlig Anonymous poster hash: 08cd6...e3e For ditt svar var jo så utrolig hjelpsomt! Hva er problemet ditt egentlig, det var ikke deg jeg svarte! Fjols! Anonymous poster hash: 595b7...da6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #13 Skrevet 9. juli 2016 For ditt svar var jo så utrolig hjelpsomt! Hva er problemet ditt egentlig, det var ikke deg jeg svarte! Fjols! Anonymous poster hash: 595b7...da6 En smule hårsår er du i hvert fall Anonymous poster hash: 08cd6...e3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå