Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Er ikke det veldig sent? Han åler og står i krabbestilling. Men krabber ikke. Sitter ikke stødig om han settes opp. Har begynt å dra seg opp til å sitte på knærne mens han holder seg fast, og står også i senga hvis han holder seg i sprinklene. Men sitter altså ikke selv. Er det normalt? Synes alles babyer sitter fra de er veldig små, men ser jo at i mange tilfeller så settes de opp av de voksne. Anonymous poster hash: c34bb...c64
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Min er 8,5 måneder nå og både krabbet og reiste seg opp før han satt seg opp selv, så det kommer vel sikkert snart. Anonymous poster hash: 691ae...7c8
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Mi satte seg opp selv og krabba da hun rundet året. Null stress Anonymous poster hash: 5bbd2...889
Gjest Antarctica Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Å sitte kommer i alle fall etter knestående på fire. Tror du har et aldeles normalt barn.
februarprins2013 Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 min var 6mnd når han satt og 6,5 mnd når han krøp er vel helt normalt når barnet er 10mnd han ikke sitter selv ennå, etter 1 år det begynner og bli seint
LillePunk Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Jenta vår på 10 mnd straks kan heller ikke sette seg opp selv. Hun krabber heller ikke, men står i krabbestilling. Tror det er store variasjoner. I vår barselgruppe er det babyer som er lengre fremme i fysisk utvikling, og babyer som er kortere enn vår. Vil tro gutten din er helt normal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå