Gå til innhold

Er deres menn " fargerike"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dvs. bruker de farger på klærne?

Mannen min er mørk, og kler så godt farger som rødt, grønt, turkis osv, men eneste farger han bruker er mørkeblått, grått og sort.

Greie farger, men skulle gjerne sett han i litt "sprekere" farger innimellom.

Er så kjedelig å alltid se han i de samme tre, kjedelige fargene, spesielt nå på sommeren....

Anonymous poster hash: 3b122...606

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kan strekke seg til kamuflasjefarga, men det er det..

Anonymous poster hash: dd77c...eae

Skrevet

Min tar på seg det som ligger øverst i skapet.

Vil jeg ha forandring i hva han har på seg, er det bare å legge det øverst.. 😊

Anonymous poster hash: 24eab...402

Skrevet

Han bruker det meste, rosa, rødt, grønt, oransje, brun. Og grått, blått og sort, selvsagt.

Anonymous poster hash: ad54b...1e6

Skrevet

Min bruker så og si bare svarte/mørke klær. Nå har han veldig langt hår og har ganske rocka stil da, så jeg hadde ledd godt hvis han tok på seg f.eks en lilla T-skjorte.. Jeg synes han kler mørke farger.

Anonymous poster hash: bc3eb...174

Skrevet

Mannen her kler seg stort sett i Devold. ;)

Anonymous poster hash: a0c17...656

Skrevet

Mannen føler seg skikkelig sprelsk hvis han drister seg til mørk blå istedenfor svart...

Skrevet

HI her.

Godt å høre at det ikke bare er min mann som er litt kjip i fargevalget..

Anonymous poster hash: 8d042...73e

Skrevet

Han bruker stort sett det som er øverst i skapet. Men han går i uniform på jobb, så han liker godt spreke farger ellers. F.eks vil han gjerne ha omtrent selvlysende badeshorts. Når vi skal i bryllup eller noe har han gjerne slips/propell og sikker som synes godt, for å si det sånn... Tror han kompenserer for at han går i samme uniform på jobb dag ut og dag inn, men sånn til hverdags tar han det som ligger øverst i skapet.

Anonymous poster hash: e1e6d...6ed

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Når min mann går i noe som ikke er svart vet jeg at det er på tide å vaske klær. Da er han fri for "ordentlige" klær😂

Skrevet

Han går en del i svart, mørk grått og mørkeblå, men han synes det er gørrkjedelige farger egentlig. Han liker farger så han kan fint gå i gult, rødt, oransje e.l. også...

I dag har han på seg en dongerishorts og en turkisblå t-skjorte

Anonymous poster hash: 69b6b...836
Skrevet

Uniformen hans er jeans og svart t-skjorte. De siste årene har jeg klart å overtale ham til å prøve et par røde og blå t-skjorter, men i seks av syv tilfeller bruker han fremdeles sort.

Anonymous poster hash: 25903...d4d
Skrevet

Han tar som ei skrev lenger oppe her, det som ligger øverst i skapet.

Nå er det jeg som handler det meste av klærne så om jeg vil han skal ha farger så blir det farger. Han er mørk så han kler veldig godt turkis, blått osv. Kjøper dog ikke rosa og lilla, det nekter han og bruke og det er greit.

Anonymous poster hash: a6b15...764

Skrevet

Mørke t-skjorter, men kan slå til med en rød innimellom. Går i grønt på jobb hver dag da.

Anonymous poster hash: 80be1...66b

Skrevet

Mannen her kler seg stort sett i Devold. ;)

Anonymous poster hash: a0c17...656

Er ikke det stort sett bare trøyer, boksere og stilongser da`?

Anonymous poster hash: b9fd6...fd0

Skrevet

Min mann bruker alt fra rosa til kamuflasjegrønt. Han er veldig flink til å kle seg 😏😍

Anonymous poster hash: ff153...235

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...