Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Jeg fikk ikke det som barn. Fikk penger når jeg trengte. Derfor får ikke mine barn det heller. Men, lurer på om jeg skal begynne med det da jeg har inntrykk av at de fleste gjør det? Anonymous poster hash: 518b0...36f
februarprins2013 Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 har bare ett på 3, han får en 20 kr og kjøpe godt for, han synes det er så stas
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Så langt ikke. Må først vise at hun kan rydde etter seg selv. MEN jeg fikk lommepenger som barn og det var veldig greit. Sparte til "store" ting som f.eks. kassettspiller og sykkel. Husker veldig godt da jeg kjøpte begge deler. Fra jeg var ca 14 fikk jeg "månedspenger". Det skulle dekke alt av kino, godteri osv. Veldig grei måte å lære seg økonomistyring på. Har aldri hatt kredittgjeld. Anonymous poster hash: e1c87...92a
TPK Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Ikke enda. Eldste begynner på skolen nå, så vi vurderer å begynne nå.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Så langt ikke. Må først vise at hun kan rydde etter seg selv. MEN jeg fikk lommepenger som barn og det var veldig greit. Sparte til "store" ting som f.eks. kassettspiller og sykkel. Husker veldig godt da jeg kjøpte begge deler. Fra jeg var ca 14 fikk jeg "månedspenger". Det skulle dekke alt av kino, godteri osv. Veldig grei måte å lære seg økonomistyring på. Har aldri hatt kredittgjeld. Anonymous poster hash: e1c87...92a Jepp! Anonymous poster hash: 5ade8...857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå