Gå til innhold

Min samboer er deprimert

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er sur og sint for det meste for tiden. Sitter mest i sofaen og spiller på telefonen. I morges kjente jeg at nok er nok og ba han pelle seg ut herfra. Selvfølgelig pakket han bilen uten protester og kjørte avgårde. Kan folk med depresjon unnskyldes når de oppfører seg dårlig mot andre? Vi har ikke barn sammen.

Anonymous poster hash: 9a6e2...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en måte, ja. Du må vise litt forståelse du også. Sier ikke det er greit å bare sitte inne og spille. Men høre med han hva du kan gjøre for å hjelpe. Hilsen en som har gått gjennom et år+ med angst og depresjoner hos samboer samtidig som jeg var gravid/hadde en nyfødt. (Han gikk til psykolog som hjalp veldig, kanskje høre med han om det?)

Anonymous poster hash: 2f934...bf6

Skrevet

Skjønner deg godt jeg!

Hadde en samboer som var deprimert. Prøvde lenge (flere år) uten at det gikk bedre. Hadde pakket sakene for å flytte uken før jeg fant ut at jeg var gravid. Forsøkte litt til, men depresjonene ble bare verre. Dro til slutt med ungen. Vær glad det ikke er barn inne i bildet hos deg (du får da nemlig to barn å passe på og ingen avlastning). Vil han ikke til psykolog så kan du være glad for at du slipper hele greia. Et sted må grensen gå synes jeg...

Anonymous poster hash: 3a197...78f

Skrevet

Hva med en legetime?

Skrevet

Bra du finner ut av det nå før evt barn. Se om han vil ha hjelp og om det bedrer seg? Vil han ikke ha hjelp eller ikke kommer seg hadde jeg dratt. Han har det nok ikke godt, men du skal ha et liv også...

Anonymous poster hash: 3af42...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...