Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Kan dere tenke dere at den som dere svarer sitter med vonde tanker og sliter? At kanskje din dritt som du får så jævlig mye glede av å spy ut gjør det mye, mye verre? Tenkt før du svarer og heller la vær å skrive noe om det eneste du kan komme med er sånne svar! Anonymous poster hash: ae056...187
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Så dersom noen poster et usmakelig innlegg full av dårlige fordommer og holdninger mot andre, så skal vi bare svare kosemose-svar i tilfelle denne personen har det kjipt? Anonymous poster hash: 0a4fd...4e7
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Jeg er helt enig med deg, Hi. Men jeg tror de som gjør det dessverre mangler så mye av basisevner at de ikke greier å sette seg inn i følgene av det de gjør. Eller de er så stusselige at de tror de blir bedre selv ved å tråkke på andre - mer patetisk enn det blir det egentlig ikke. Det er ikke uten grunn at forskning har vist at de som gjør slik på nett har slike tendenser privat i det virkelige liv også - selv om de som gjør det ikke innser det selv. Det koster så lite å svare ordentlig - eller la være om man ikke har noe fornuftig å si. Anonymous poster hash: 8428f...3f8
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Du må bare overse det. Aldri svar på drittkommentarer. hold hodet iskalt og snakk bare med de som er ok. Det nytter faktisk, for drittslengerne trenger oppmerksomhet for å fortsette. Anonymous poster hash: 63516...60a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Herregud da, er kanskje en grunn til at det blir svart kvasst? Anonymous poster hash: 66777...8ef
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 Dib gjør meg ond. Anonymous poster hash: 3dcd3...abc
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 Hva legger du i "nedlatende og frekt", da? Syns der er mye hårsåre brukere. Sier man "nei, du tar feil, dette er fakta:" og korrigerer hennes oppfatning, så er man nærmest en morder. Da hagler komplimenter! Og hvis man står på sitt og ikke endrer mening, da er man downright ond. Jo flere argumenter som taler i en retning, desto slemmere og ondere er avsenderen, som ikke forstår hvor smertefullt det må være å bli motsagt. Anonymous poster hash: 4a87b...361
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #8 Skrevet 8. juli 2016 Jeg tror noen dager at anonymknappen får ut djevelen i meg. Jeg er som regel hyggelig og snill, men noen dager, spesielt om jeg er lei, er det lett å bli "vrangelisa" når jeg vet jeg kan gjemme meg bak anonymknappen. Av og til tenker jeg "men i all verden, hva feiler det meg" blir faktisk skuffet over meg selv, men så ser jeg at jeg ikke er alene om å være litt dust, bare fordi jeg kan. Jeg er ALDRI slem med noen, jeg svarer aldri hyggelige folk slemt. Men jeg kan lettere vri å vrenge en håpløs bruker som jeg synes er helt på tur, når jeg gjemmer meg bak annonym knappen. Jeg er ikke alene vet jeg, for jaggu er det mye "slemminger" her. Jeg blir bare trist av at snille brukere som oppriktig prøver å få fornuftige svar, blir høvlet ned uten mål og mening. Dette burde alle være for god til. De som ber om det får motstand, men dette er nok også forventet. Hjelpes, om denne siden er det eneste som gir oss litt futt i kroppen er det på tide å logge av Anonymous poster hash: e50da...ce4
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #9 Skrevet 8. juli 2016 De fleste får de svarene de fortjener. Anonymous poster hash: ccb3d...352
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #10 Skrevet 8. juli 2016 Hva legger du i "nedlatende og frekt", da? Syns der er mye hårsåre brukere. Sier man "nei, du tar feil, dette er fakta:" og korrigerer hennes oppfatning, så er man nærmest en morder. Da hagler komplimenter! Og hvis man står på sitt og ikke endrer mening, da er man downright ond. Jo flere argumenter som taler i en retning, desto slemmere og ondere er avsenderen, som ikke forstår hvor smertefullt det må være å bli motsagt. Anonymous poster hash: 4a87b...361 Hagler komplimenter...? Sikker på at det var det du mente? 🤔 Anonymous poster hash: 0a4fd...4e7
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #11 Skrevet 8. juli 2016 Hagler komplimenter...? Sikker på at det var det du mente? 🤔 Anonymous poster hash: 0a4fd...4e7 Jeg mente selvsagt "komplimenter" i gåseøyne; ikke sånne smigrende noen... Anonymous poster hash: 4a87b...361
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #12 Skrevet 8. juli 2016 Jeg tror at det nettopp er målet til flere, å såre andre. Og siden man kan gjøre det anonymt så er det topp for de Anonymous poster hash: 049c3...ee1
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #13 Skrevet 8. juli 2016 Kopete spørsmål fortjener kopete svar. Anonymous poster hash: 3baa0...acd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #14 Skrevet 8. juli 2016 Kopete spørsmål fortjener kopete svar. Anonymous poster hash: 3baa0...acd Kopete?? Anonymous poster hash: af2ad...2ce
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #15 Skrevet 8. juli 2016 Kopete spørsmål fortjener kopete svar. Anonymous poster hash: 3baa0...acd Så sant som det er sagt. Mye gesseller her! Anonymous poster hash: 3dcd3...abc
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #16 Skrevet 8. juli 2016 Kopete?? Anonymous poster hash: af2ad...2ce Kopete, som i idiotiske, regelrett dumme, eller tydelige tøysespørsmål. Eller spørsmål det hadde vært mye raskere å finne svar på via google enn å skrive dem her. Anonymous poster hash: 3baa0...acd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #17 Skrevet 8. juli 2016 Kopete?? Anonymous poster hash: af2ad...2ce Kopete, som i idiotiske, regelrett dumme, eller tydelige tøysespørsmål. Eller spørsmål det hadde vært mye raskere å finne svar på via google enn å skrive dem her. Anonymous poster hash: 3baa0...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå