Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Hei:-) har null erfaring og blir ikke helt klok på dette. Jeg har en liten bil med to dører og håper såklart å få plass til ett barnesete inn i den :-) hvilket sete trenger jeg? Og må jeg ha med sånn base eller hva det nå er?:-) Anonymous poster hash: 58148...0ab
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Av setene til de minste(gruppe 0, 0-13 kg) så er de stort sett like plasskrevende alle sammen Velg et sete av kjent produsent, som Maxi Cosi, Besafe, Britax eller Cybex. Da får du et sete som er trygt. Base er en fordel, da klikker du bare sete på plass, løsner det lett og slipper å styre med selen hver gang du skal ha setet inn i eller ut av bilen. Det tar gjerne litt mindre plass uten base, men base er altså å foretrekke.Og særlig når du bare har to dører, ser for meg det kan bli litt fomling med selen da. Anonymous poster hash: 4bec8...91a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Det er klart enklest med base men det tar maks 20sek å feste beltet så det går helt fint uten også. Vi har besafe izi go og er kjempefornøyd med det:) Anonymous poster hash: ee39d...6f5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Maxi-cosi Cabriofix er topp Anonymous poster hash: 57c93...e30
Appelsinpiken Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Sjekk om du kan slå av airbagen. Da kan du ha det i passasjersetet Velg et sete fra et anerkjent merke; besafe, cybex eller maxicosi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå